בעולם

290 ישראלים מנותקי קשר בהודו: לשכת סוכני הביטוח בצעד חריג

לשכת סוכני הביטוח בישראל פותחת מוקד חירום מיוחד לבני משפחות הישראלים מנותקי הקשר. סגן שגריר ישראל בהודו ייצא במסוק לאיזור השיטפונות בניסיון לאתר את המטיילים הישראלים
מערכת ice | 
השיטפונות בהודו
290 מטיילים ישראלים בהודו עדיין נחשבים מנותקי קשר בעקבות גשמי מונסון עזים שפקדו את צפון המדינה בימים האחרונים, וגרמו לשיטפונות ומפולות בוץ. נכון לעכשיו נראה כי כמה עשרות אנשים קיפחו את חייהם באסון הטבע.
לשכת סוכני הביטוח בישראל יוצאת היום (רביעי) ביוזמה מיוחדת בעקבות האירועים החריגים בהודו ופותחת מוקד חירום מיוחד. הלשכה מזמינה את מי שבן משפחתו או כל אדם היקר לו מנותק קשר - לפנות אליה, והיא תעשה מאמצים ותפעיל משאבים שעומדים לרשותה לעזור ולקשר לכל הגורמים הרלוונטיים. יש ליצור קשר עם נחמה גולדווסר, יו״ר ועדת הבריאות בלשכת סוכני הביטוח, בטלפון 04-8405495.

כן הנחה היום שר החוץ אלי כהן את סגן שגריר ישראל בהודו, אוהד נקש קינר, לצאת במסוק לאיזור שנפגע מהמונסון במטרה ליצור קשר עם המטיילים הישראלים הנמצאים באיזור. השר כהן המקיים בימים אלה ביקור מדיני בסרביה ובאיטליה, הנחה את כלל הגורמים לפעול באופן מהיר על מנת להגיע לכלל הישראלים שנותק עמם הקשר.
סגן השגריר יטוס במסוק לאזור שנפגע באופן הקשה ביותר בסערות האחרונות, על מנת לחבור אל הכוחות בשטח, להגיע אל המטיילים הישראלים במקום ולוודא את מצבם ולאפשר להם ליצור קשר עם משפחותיהם.
 
נכון לשעה זו על פי מרכז מצב של משרד החוץ ישנם כ-290 מנותקי קשר, עם זאת, לאור התבהרות מזג האוויר באזור וחזרה למצב תקין של חלק מרשתות התקשורת, מעריכים במשרד החוץ כי יצליחו ליצור קשר עם רבים מהם בשעות הקרובות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה