בעולם

וויליאם וקייט תחת אש: "לא אכפת להם ממשפחות קשות יום"

הנסיך וויליאם ורעייתו קייט השיקו לאחרונה גן שעשועים מושקע במיוחד בווינדזור, אך המחיר לכניסה חד פעמית לאתר הביא לסערה גדולה ברשתות וההורים ממש לא מרוצים מהזוג המלכותי
מערכת ice | 
קייט מידלטון בהכתרת המלך צ'ארלס
הנסיך וויליאם ורעייתו קייט נמצאים במרכזה של סערה בימים אלו. הזוג המלכותי השיק לאחרונה גן שעשועים מרשים ביותר בווינדזור שגם נפתח לציבור הרחב - תמורת תשלום "סמלי". עם היציאה לחופש הגדול הורים רבים שביקשו לרכוש כרטיס כניסה לגן המושקע גילו לתדהמתם את המחירים המופרזים לכניסה חד פעמית.
לפי המחירון באתר הגן, אם תרצו להיכנס למתחם עם ילד בגיל שנתיים ומטה, אומנם לא תשלמו על הילד אך יהיה עליכם לשלם 12 ליש"ט עבור עצמכם (כ-56 שקל). אם הילד הוא בגילים 2-15 תדרשו לשלם כמובן על עצמם את אותו הסכום, אך על כל ילד תשלמו 16 ליש"ט (כ-75 שקל). כל התענוג הזה יקנה לכם כניסה לשעתיים בלבד למתחם ואף אחד מהילדים בגילים שצוינו לא יכולים להיכנס אליו ללא ליווי של מבוגר.
המידע הזה כאמור עורר לא מעט זעם בקרב הורים רבים שיצאו נגד הזוג המלכותי ברשתות השונות. אדם אחד הגיב: "תקראו את החדר, יש משבר כלכלי", ואחר כתב: "איך יכולתם לטעות עד כדי כך?" 
עוקבת נוספת כתבה: "מי שאישר את המחירים צריך בדיקת מציאות ובבירור לא אכפת לו מילדים ומשפחות קשות יום". אם לשניים בשם נטלי כתבה: אני מצטערת אבל 56 ליש"ט למשפחה של שני מבוגרים ושני ילדים בשביל שעתיים בפארק זה מגוחך".
דובר מטעם הנהלת הגן מסר כי המחירים פורסמו לאחר שנעשה פיילוט מחירים. כמו כן, הוא הוסיף כי המחיר כולל חנייה לכל היום והגבלת הזמנים נועדה לאפשר למבלים ליהנות בפארק ללא תחושת דחיסות ועומס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה