בעולם

המהומות בצרפת חוללו נזק של 1.1 מיליארד דולר לעסקים

על רקע המהומות האלימות ברחבי צרפת, היום מדווח כי נשיא צרפת, עמנואל מקרון, ייפגש היום עם מאתיים ראשי ערים כדי להעריך את הנזק והצעדים הבאים של הממשל. הנזקים לבעלי העסקים הוערכו במיליארד אירו
מערכת ice | 
מהומות בפריז (צילום Hindustan Times יוטיוב)
על רקע המהומות האלימות ברחבי צרפת, היום מדווח כי נשיא צרפת, עמנואל מקרון, ייפגש היום עם מאתיים ראשי ערים כדי להעריך את הנזק והצעדים הבאים של הממשל. לצד זאת, חברת הלובי, "מדף" העריכה כי הנזק של המהומות הגיעו כבר למיליארד אירו (1.1 מיליארד דולר).
לפי הנתונים, כמאתיים עסקים ו-300 סניפי בנק נפרצו ונבזזו ו-250 חנויות טבק נהרסו. הסכומים שצוינו לא כוללים את הזנק הכלכלי לבתי ספר, בנייני עירייה ומרכזים קהילתיים. ראש חברת הלובי, ג'פרי רו דה ביזו, שוחח עם עיתון מקומי ואמר: "קשה לומר אם הנזק יהיה ארוך טווח, אבל לבטח תהיה ירידה בהיקף ההזמנות לקיץ הקרוב, אף שהעונה נראתה די מבטיחה לפני כן. הזמנות רבות כבר בוטלו".
הפגישה של מקרון הערב מגיעה לאחר שכבר נפגש עם שוטרים ומכבי אש והודה להם על עבודתם. לצד זאת, מקרי האלימות והמעצרים החלו לרדת מלילה ללילה. למשל, אמש נעצרו 72 איש, לאחר שהשיא היה 1,300 עצורים השבוע. בסך הכול נעצרו השבוע 3,500 איש שמחו על הזכויות הלא שוויונות של המיעוט יוצא יבשת אפריקה בצרפת.
כמו כן, שר הכלכלה נפגש בימים האחרונים עם בעלי עסקים בפריז ולאחר מכן האריך בחודש את פרק הזמן בו בעלי עסקים שנפגעו יכולים להגיש בקשות לפיצוי מהמדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה