בעולם

בנו של ביידן נזרק ממועדון סקס לאחר ש"הפליק לנשים בישבן"

בנו של ביידן חתם על עסקת טיעון ולא ייכנס לכלא, אבל עדות חדשה צצה על התנהגותו השנויה במחלוקת. "התנהג בגסות, כמו ילד מפונק"
מערכת ice | 
האנטר ביידן
האנטר ביידן, בנו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, נזרק החוצה ממועדון סקס לאחר ש"החטיף לנשים בתחת" והתנהג "כמו ילד מפונק", כך פורסם בניו-יורק פוסט ששוחחו עם בעלי מועדון ה-SNCTM דאז.
בנו הידוע לשמצה של נשיא ארה"ב, לפי הבעלים הוא "בחור ממש רע - לא אדם טוב. הוא פשוט לא", אמר בעלי המועדון לשעבר, שבו עלות מנוי מגיעה ל-75,000 דולר בשנה. 
בעלי המועדון, שהספיק לעבור לענף המסעדנות מאז, החליט לחשוף את העניין לאחר שדווח השבוע כי ביידן הבן יחתום על עסקת טיעון לאחר שיודה בשתי עבירות מס שביצע. בין הנחקרים היה גם בעלי מועדון הסקס, שביידן שילם לו כסף על השהות הבודדת שלו במועדון, והיה חשד שזה קרה דרך אחת החברות שלו שבהן העלים מס. 
 
בעלי המועדון מספר שלפני כארבע שנים כאשר ביידן הגיע למועדון לראשונה בשנת 2018 לאחר שאישה הגיע אליו ואמרה לו כי היא תגיע למועדון מלווה בבחור "ששמו האנטר ושהוא בן למשפחה פוליטית בולטת". בביקורם הראשון והיחיד, האנטר "התנהג כל כך בגסות" במועדון היוקרתי שמגיעים אליו גם סלבס כמו גווינת' פאלטרו. באמצע שהותו שם ביקש ממנו הבעלים לעזוב ואסר עליו להגיע לשם בעתיד.
אחד מחוקי המועדון ב-SNCTM הוא "שאל תמיד לפני שאתה מתחיל לגעת", אומר הבעלים. "כשאמרתי להאנטר שהוא חייב לעזוב, שאנשים מתלוננים על ההתנהגות שלו, הוא היה לוחמני והתנהג כמו ילד מפונק. אבל בסוף הוא עזב". מאז הקמת SNCTM ב-2013, "רק חמישה גברים נצטוו לעזוב את המועדון והיו ברשימה השחורה", ציין הבעלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה