בעולם

צוללת הטיטאניק האבודה: "קולות דפיקה" נשמעו באזור החיפושים

הצוללת טיטאן הייתה בדרכה להריסות המפורסמות, מול חופי סנט ג'ונס, ניופאונדלנד, בקנדה, כשאיבדה את הקשר עם ספינת התמיכה שלה, והותירה את האנשים על הסיפון עם מספיק חמצן לכמה ימים בלבד
מערכת ice | 
צוללת (צילום ויקיפדיה)
צוללת שנשאה חמישה אנשים כדי לראות את שרידי הטיטאניק בקרקעית האוקיינוס האטלנטי עדיין נעדרת למרות מבצע חיפוש מסיבי - אך משמר החופים האמריקני אישר היום (רביעי) כי נשמעו "קולות דפיקה" באזור החיפושים. 
צוותי החיפוש שמעו את הקולות במרווחים של 30 דקות ביום שלישי בבוקר. דפיקות עדיין נשמעו ארבע שעות לאחר מכן, לאחר שנפרסו מכשירי סונאר נוספים.

עדכון שלאחר מכן שנשלח ביום שלישי בלילה העלה צלילים נוספים שנשמעו, אם כי זה לא תואר כ"דפיקות". ובכל זאת, זה מצביע על "תקווה מתמשכת של ניצולים", נכתב בעדכון של משמר החוף האמריקני.
הצוללת טיטאן הייתה בדרכה להריסות המפורסמות, מול חופי סנט ג'ונס, ניופאונדלנד, בקנדה, כשאיבדה את הקשר עם ספינת התמיכה שלה, והותירה את האנשים על הסיפון עם מספיק חמצן לכמה ימים בלבד.
בעוד שהרשויות לא פרסמו את שמות חמשת הנעדרים, איש העסקים הבריטי חמיש הארדינג, הצוללן הצרפתי פול-אנרי נרג'ול, המיליארדר הפקיסטני שחזאדה דאוד ובנו סולימאן דאוד היו על הסיפון, על פי דיווחים. האיש החמישי על פי דיווחים הוא מנכ"ל OceanGate - החברה שמתפעלת את סיורי הצוללות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה