בעולם

ניר ברקת הותקף ע"י מפגינים בבוסטון, המאבטחים פצעו מפגין

מפגינים ישראלים מקבוצת המחאה בבוסטון, כנגד הרפורמה המשפטית והממשלה הנוכחית, מחו כנגד שר הכלכלה במלון פארק פלאזה בעיר, שם התפתחה התקרית האלימה - בסיומה אחד המפגינים פונה לבית חולים
מערכת ice |  6
ניר ברקת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר הכלכלה ניר ברקת, שנמצא בשבועיים האחרונים בביקור בארצות הברית, לא מלקק דבש בלשון המעטה. השר מלווה כמעט לכל מקום אליו הוא מגיע על ידי המפגינים כנגד הרפורמה המשפטית וממשלת ישראל הנוכחית ככלל והם בהחלט דואגים שברקת יהיה מודע לקולות שלהם. זה התחיל בשבוע שעבר בניו יורק והמשיך גם השבוע, עם הגעת השר לבוסטון.
 
העיתונאית אורלי בר לב, סיקרה באופן נרחב בחשבון הטוויטר שלה את האירוע האלים שהתרחש היום (חמישי) במלון פארק פלאזה בעיר, בין המפגינים לבין המאבטחים של ברקת. "בוסטון לפני זמן קצר: מאבטחיו של ניר ברקת תקפו באלימות מפגינים נגד ההפיכה המשטרית בישראל. האירוע התרחש במלון פארק פלאזה, כשניר ברקת יצא מהמעלית בדרכו לפגישה עם ארגונים מהקהילה היהודית. המפגינים ישראלים מקבוצת המחאה בבוסטון שמפגינה כבר 22 שבועות למען הדמוקרטיה. הפעילים מסרו כי אחד המפגינים נלקח לחקירת משטרה. בווידאו רואים שהפעילים רק צילמו וצעקו, ומול זה המאבטחים הישראלים של ברקת הגיבו באלימות. בושה. ושאפו למפגינים המדהימים בכל קצווי העולם שנלחמים עם כולנו", צייצה בר לב.
בהמשך, היא שיתפה גם את ההודעה לתקשורת של קבוצת המחאה: "מובילי ההתנגדות לדיקטטורה בתגובה לטענות השקריות של ברקת על תקיפה ועל דברי הבלע שלו לאחר שמאבטחיו היכו מפגינים כעת בבוסטון: 'בשנים האחרונות תועדו מעל ל-1500 מקרי אלימות שונים נגד מפגינים, שמקיימים מחאות דמוקרטיות לא אלימות, מצד תומכי ממשלת הדיקטטורה. השר ברקת, שמשקר במצח נחושה וטוען לתקיפה שניתן לראות בבירור שלא הייתה, לא פצה אז את פיו. שלא יחלק ציונים ושלא יטיף מוסר. נמשיך להגיע לכל מקום ולהפגין באופן נחוש ולא אלים מול כל מי שפוגע במדינת ישראל ומקדם דיקטטורה עד אשר האיום יוסר'".
 
וגם את ההבהרה לגבי המפגין שפונה לבית חולים: "מארגני ההפגנה בבוסטון: 'בניגוד לפרסומים: המפגין שהוכה על ידי מאבטחי השר ברקת לא נעצר. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים לאחר התקיפה ושוהה שם גם ברגעים אלה להמשך טיפול. בתמונה: יניב בז'רנו בתיעוד ממיטתו בבית החולים. ממתין לצילומים. נמסר כי הוא ומארגני ההפגנה מבקשים להבהיר כי אין למשטרה כל עניין לחקור אותו ולייחס לו דבר'".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ההסתה והאלימות של השמאל ישפכו פה דם. (ל"ת)
    מפחיד 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    איש ההבטחה של השר ברקת
    רמי 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה חושבים השמאל ??? במקרה הזה זה נגמר בבית חולים .בסוף זה יגיע עד מלחמת אחים .ויהיה גם מוות . כדאי שהשמאל יעצור ולא ימתח את החבל יותר מדי .
    סגור
  • 3.
    כורת הינדוס התודעה.היה צ"ל חוליגנים אנרכיסטים התנפלו
    רני 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על השר ברקת..והמאבטחים מנעו זאת מהם!!
    סגור
  • 2.
    מאוחר מידי ופחות מידי (ל"ת)
    צפוני 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד שקר של השמאל התקשורתי תועמלני (ל"ת)
    אורי 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • עוד שפל בדיקטטורה האלימה של סתימת פיות (ל"ת)
    חושך 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור