בעולם

רצחה את בעלה והרימה מסיבה - זו הסופרת שמואשמת במעשה

סופרת ואם לשלושה ילדים מואשמת ברצח לאחר שמשפחתו של בעלה הצביעה עליה כשאשמה המרכזית במותו. חקירת המשטרה חשפה את המניע של האישה לרצוח את בעלה ואת העובדה שהרימה במקביל מסיבה גדולה בביתה
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
סופרת אמריקנית בשם קורי ריצ'ינס מואשמת ברצח בעלה ואב שלושת ילדיה בחודש מרץ 2022, וכעת נחשפים פרטים חדשים על הדרך בה ביצעה את המעשה הנורא. על פי הערכות, הרקע לרצח סובב כמובן סביב כסף ונדל"ן. הבעל, אריק, לא הסכים לרכוש בית ב-2 מיליון דולר ולכן נרצח על ידי אשתו - וזה ממש לא נגמר כאן.
לפי ממצאי החקירה, ריצ'ינס (33) הזמינה קבוצת חברים לנכס המדובר ב-4 במרץ 2022, שעות ספורות בלבד לאחר שלכאורה הכניסה חומר קטלני (פנטניל) למשקה שהכינה לבעלה אריק (39). החגיגה התרחשה לכבוד רכישת הנכס היוקרתי שגודלו 22,000 רגל רבוע. היא חלמה על הנכס, אך בעלה המנוח סירב להשקיע בו.
לפי דיווחים של השכנים השניים התווכחו על הרכישה מספר שבועות לפני מותו של אריק. גופתו נמצאה בתאריך בו התרחשה המסיבה, אם כי שעות ספורות לאחר מכן ולא ברור אם האורחים בכלל ידעו על מותו באותו הזמן.
לצד הנכס, הערכות המשטרה הן כי קורי רצחה את בעלה כדי שתוכל לקבל את דמי הביטוח וכי היא ביצעה את המעשה ביום בו הודיע לה סופית שלא יסכים לרכוש את הבית ושהוא לא יכניס אותה לצוואה שלו. קורי ניסתה למנות את עצמה כיורשת היחידה של בעלה, אבל הוא הצליח להחליף את השמות בחזרה לשם של אחותו, בלי שקורי גילתה על כך.
לאחר שגופתו נמצאה היא העידה שהם חגגו יחד את רכישת הנכס ושבאותו הלילה היא ישנה בחדר של הילדים, רק כדי לגלות בבוקר שהוא מת במיטתם. מאוחר יותר סוחר הסמים שסיפק לקורי את החומר הקטלני הודה בכך שמכר לה אותו.
קורי העמידה את הנכס למכירה שבועיים לאחר המוות וניסתה להסיג עליו לא פחות מ-5 מיליון דולר. כעת, כשנה לאחר הרצח, הוא עומד למכירה בסך 3.75 מיליון דולר.
בחודשים שלאחר מכן, קורי כתבה והוציאה לאור ספר ילדים בשם "אתה איתי?". קורי נעצרה לאחר שמשפחתו של בעלה חשפה כי הוא חשש לחייו בשני מקרים שונים לפני מרץ, ושהוא דאג לשתף אותם בכך שאמר להם: "אם משהו יקרה לי, היא אשמה". הם העידו גם כי אריק האמין שהיא מנהלת רומן מחוץ לנישואים, אך הוא בחר לא לעזוב אותה כדי לא לפרק בית עם שלושה ילדים.
קורי מואשמת ברצח מדרגה ראשונה, לצד מספר סעיפי אשמה חמורים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה