בעולם

המלך צ'ארלס והארי בדרך לפיוס? זו המחווה של האב לבנו

למרות הקרירות בין הצדדים, המלך צ'ארלס דאג לברך את נכדו ארצ'י ליום הולדתו באמצע החגיגיות הפרטיות לאחר טקס ההכתרה ואף שהנסיך הארי בכלל לא היה נוכח בחדר
מערכת ice |  1
המלך צ'ארלס (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביום שבת האחרון המלך צ'ארלס השלישי הוכתר רשמית בטקס חגיגי ויוקרתי בלונדון. למרות הוויכוחים ואי ההסכמות, הבן הצעיר הארי הגיע לבדו וברח מהטקס כמעט מייד לאחר שהוא הסתיים, כדי שיוכל להגיע בזמן ליום ההולדת הרביעי של בנו, ארצ'י שחל במקרה באותו יום.
חברי בית המלוכה הבריטי שכן נשארו בשביל החגיגות נהנו מארוחת צוהריים חגיגית בארמון בקינגהאם, בה נאמרו ברכות ואיחולים רבים. אף שרבים איחלו דווקא הרבה הצלחה למלך עצמו, זה האחרון בחר לחלוק כבוד דווקא לנכד שנעדר מהאירוע. על פי דיווח של מקורבים, המלך צ'ארלס בחר להרים כוסית ובירך את נכדו ארצ'י ליום הולדתו "היכן שהוא לא יהיה".
כמו כן, מקורבים מסרו כי המלך התאכזב מאוד שבנו החליט לא להישאר לחגיגה אחרי הטקס. מנגד, חברי משפחה אחרים טוענים שהם בכלל לא מבינים למה הנסיך טרח להגיע.
כזכור, הנסיך בחר להגיע לטקס בעוד שאשתו מייגן מרקל בחרה להישאר בארה"ב. הנסיך ישב מספר שורות מאחורי חברי המשפחה שלוקחים חלק פעיל בבית המלוכה, ומרבית הזמן הוא הוסתר על ידי המצלמות או על ידי הכובע של דודתו, הנסיכה אן. 
למרות הכול, לא כולם קיבלו אותו בקרירות. על פי התיעוד הוא היה מאוד מיודד עם בנות הדוד שלו, הנסיכות יוג'יני וביאטריס והבעלים שלהן. נזכיר כי היחסים בין הארי ומייגן ובין משפחת המלוכה נהיו צוננים במיוחד לאחר שאלו הראשונים השיקו סדרת דוקו בנטפליקס על חייהם במשפחת המלוכה ולאחר שהארי השיק את הספר הביוגרפי הראשון שלו שחשף לא מעט סודות מלוכלכים על המוסד הוותיק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הבן המקסים
    נאוה 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הארי ואשתו הכי נורמאלי ב משפחת המלוכה,חיים חיים נורמאלים .
    סגור