בעולם

פוטין מתקפל? העביר תחמושת לקבוצת שכירי החרב הרוסית

האם ולדימיר פוטין מעוניין להסיג את כוחותיו מהבוץ האוקראיני? לאחר זמן רב שפוטין העדיף לא להעביר תחמושת לקבוצת וגנר, קבוצת שכירי החרב שמסייעת לו, הוא החליט לעשות זאת כדי להמשיך את הלחימה בעיר באחמוט
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין (צילום ויקיפדיה)
המלחמה בין רוסיה לאוקראינה ממשיכה ונראה כי פוטין מעוניין להסיג את הצבא הרוסי מהקרבות. יבגני פריגוז'ין, ראש קבוצת שכירי החרב "כוח וגנר" פרסם הקלטה ובה אמר שלוחמי הארגון יקבלו תחמושת ונשק מהצבא הרוסי כדי להמשיך בלחימה בבאחמוט.
קבוצת וגנר היא קבוצה של שכירי חרב שמועסקים על ידי מקורבו של פוטין, יבגני פריגוז'ין. שכירי החרב בקבוצה עוזרים לצבא הרוסי ומובילים את המתקפה הרוסית על העיר באחמוט. העיר באחמוט היא מוקד חשוב מאוד לפוטין מכיוון שהיא נמצאת בחלקו הצפוני של מחוז דונצק, במזרח אוקראינה.
כזכור, פריגוז'ין נהג להעביר ביקורת רבה על פוטין בתקופה האחרונה עקב עצירת אספקת משלוחי הנשק שיועדו לקבוצת וגנר. נוסף על כך, פריגוז'ין נוהג להאשים את מפקדי הצבא הרוסי ואת הקצינים בצבא בבגידה. פריגוז'ין נוהג להאשים אותם בניסיון להרוס את קבוצת וגנר.
אל ה"קרב" בין פריגוז'ין לבין פוטין הצטרף בעל הברית הנאמן של פוטין, מנהיג צ'צ'ניה, רמזן קדירוב. המנהיג הצ'צ'ני ביקר את פריגוז'ין על כך שצילם סרטון לצד גופות שכירי החרב ואמר: "צילום גופות חברים מתים הוא שגוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה