בעולם

צ'ארלס נגד קייט מידלטון: למה אסור לה לענוד כתר?

מאחר שהמלך רוצה הכתרה צנועה ומצומצמת, וגם רוצה לשמור את הפוקוס התקשורתי עליו, ייתכן כי קייט מידלטון תגיע לאירוע בלבוש סולידי וללא הנזר המנצנץ שלה
מערכת ice | 
קייט מידלטון (צילום מתוך האינסטגרם)
עם הכתרתו של צ'ארלס מעבר לפינה וכל הדיבורים סביב השאלה האם בנו הסורר הנסיך הארי ומייגן מרקל יוזמנו, דיווחים בממלכה מראים שדווקא המלך מודאגת מדמות אחרת המשפחה - קייט מידלטון. 

על פי דיווחים, מכיוון שצ'ארלס (74) רוצה שהכתרתו, שתתקיים בחודש הבא, תהיה סולידית ומצומצמת, הוא מודאג מכך שלא כל הפוקוס יהיה עליו. בשל החשש שהביגוד שתבחר הדוכסית ללבוש לטקס יגנוב את כל הסיקור התקשורתי, הסיכוי שמידלטון תיאלץ לבחור במלבושים פשוטים למדי ואף תמנע מלענוד לראשה נזר ("טיארה") מנצנץ הוא גבוה מאוד.
"קייט צריכה להיזהר לא לגנוב את הפוקוס מהמלך עם בחירת הלבוש שלה", אמרה מומחית האופנה מירנדה הולברט לאתר ניוזוויק, "ולכן היא צריכה לוודא שלא תבלוט יתר על המידה".
"בטקס ההכתרה של המלכה בשנת 1953 נזרים נענדו כמעט על ידי כל בת אצולה שלקחה חלק באירוע כמו גם נשות האריסטוקרטים שנכחו", הוסיפה לורן קיהאנה, בלוגרית לענייני בית המלוכה הבריטי בראיון לאתר פיפל, "אך הזמנים בהחלט השתנו".
"בעוד שהתקווה היא שאכן נזכה לחזות בנזרים בטקס, יש סיכוי גבוה כי צ'רלס יורה על קוד לבוש הדומה לזה של מקביליו בבתי המלוכה בעולם, שבו הנוכחים ילבשו בגדים רשמיים והנשים יחבשו כובעים במקום נזרים. בפועל זה אומר שעדיין נזכה לחזות בתכשיטים יוקרתיים דוגמת סיכות דש, עגילים ושרשראות, אך לא טיארות. זה עצוב, אבל זה חלק מהדה-פורמליזציה של בית המלוכה הבריטי שמתרחש בשנים האחרונות", סיכמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה