בעולם

אירוע ירי נוסף בארה"ב: שלושה פצועים בקניון בדלאוור

אירוע ירי נוסף בארה"ב: משטרת דלאוור עדכנה שהתרחש ירי בקניון "כריסטיאנה" שהיה מלא במבלים. במקום ישנם שלושה פצועים מהיריות, אך טרם נמצא חשוד או אשם באירוע
מערכת ice | 
זירה-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רוני שוצר)

אירועי הירי בארה"ב פשוט לא מפסיקים. משטרת דלאוור מודיעה כי בשעות האחרונות התרחש אירוע ירי בקניון "כריסטיאנה" קרוב לעיר פנסילבניה. על פי דיווחים ראשוניים ישנם שלושה פצועים מירי בזירה, אך מצבם המדויק אינו ידוע.

בעת זו המשטרה דיווחה כי כלל המבלים פונו מהמקום, אך כי אין חשוד במעשה. עם זאת, הם כבר אישרו כי הקניון יישאר סגור עד סוף היום. האירוע כנראה התרחש באזור ההסעדה במבנה.
 


כאמור לא מדובר באירוע היחיד בתקופה האחרונה. לפני מספר שבועות אירע מקרה ירי נוסף בבית ספר בארה"ב שגבה את חייהם של מספר תלמידים ומורים. זמן קצר לאחר מכן המשטרה הצליחה למנוע מקרה נוסף באותו אופי. על פי הערכות, נערה טרנסג'נדרית תכננה באופן פעיל לבצע פיגוע אלים בבית ספר יסודי בו למדה.

המשטרה הגיע לחקור את הנערה אחרי שאחותה התלוננה עליה. הכוחות מצאו אותה שיכורה בחדרה כשסביבה זבל רב וחורים ברצפה. כמו כן, במקום נמצאו עדויות רבות שהוכיחו כי הנערה תכננה לבצע פיגוע אלים בבית הספר ושאפילו כתבה מניפסטו בנושא.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה