בעולם

בקתת הסקי המפוארת והסודית של פוטין נחשפת

מתנגדים לנשיא הרוסי ולדימיר פוטין טוענים בסרטון חדש ביוטיוב, כי חשפו את בקתת הסקי היוקרתית של המנהיג ליד הרי הקווקז. קבלו את ההצצה לאורח החיים של מוביל המלחמה באוקראינה
מערכת ice | 
ולדימיר פוטין (צילום shutterstock)
אם היה לכם ספק לרגע שנשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, חי חיים פחות יוקרתיים ממה שניתן לתאר - אנחנו כאן בשביל לדווח כי הנשיא ללא ספק נהנה מכל מותרות אפשרית שהמעמד שלו יכול להשיג לו. ואכן, מתנגדיו של פוטין והתומכים של יריבו הכלוא, אלכסיי נבלני, גילו לאחרונה עד כמה זה נכון.
ערוץ יוטיוב בשם NavalnyLive חשף לאחרונה בסרטון חדש צילומים של בקתת יוקרה שלכאורה שייכת לפוטין. המתחם הענק שוכן לרגלי ההרים הקווקזים ומחוץ לעיר סוצ'י, בה התארחו לפני מספר שנים המשחקים האולימפיים. כמו כן, מתברר כי הבקתה היוקרתית מוגנת בטילי פנציר S1 שהוצבו מסביב למתחם העצום שעומד על כ-41 אלף מ"ר.
לפי ההערכות, המתחם כולל מזווה חמוצים (כמיטב המסורת), סאונה, חדר קריותרפיה, מספר בקתות גדולות עם ארבע קומות ושתי קומות תת קרקעיות. לצד זאת, המתחם מתהדר במבטחים גדולים עם מקררים עצומים, מתחם ספא ענק עם בריכה, מספר חדרי שינה, חדר אוכל מאוורר, חדרי עבודה והרשימה רק מתארכת. 
לפי הערכות לאחרונה פוטין נהיה חרד מאוד לביטחון שלו והדבר הוביל אותו להציב במקום בונקרים נגד מתקפות גרעיניות. כמו כן, מתנגדיו מאמינים כי בעת המשחקים האולימפיים ברוסיה נבנה בית יוקרתי נוסף במרחק של 400 רגל בלבד מהבתה הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה