בעולם

רוסיה נוחלת כישלון בבאחמוט: זו העיר שכעת נמצאת על הכוונת

לאחר חודשים רבים של מאבק בעיר באחמוט מתסמן כי הצבא הרוסי ויתר על הגזרה וכעת יעבור לעיירה אחרת באוקראינה. עם זאת, הצבא האוקראיני לא ממהר להתרגש ומתכונן למתקפת נגד עם טנקים ונגמ"שים חדשים
מערכת ice | 
אוקראינה, רוסיה (צילום freepik)
כבר חודשים רבים שצבא רוסיה ממקד את מאמציו בעיר באחמוט באוקראינה, ממנה נראו מראות לא פשוטים בתקופה האחרונה. על פי עדכונים חדשים ייתכן ורוסיה בוחרת למקד כעת את מאמציה בעיירה אחרת וזאת לאור הקושי הרב להגיע להישגים צבאיים משמעותיים בבאחמוט.
לפי ההערכות של האוקראינים המיקוד יעבור כעת לעיר אדבייבקה, שגם היא ברובה נחרבה. עם זאת, האוקראינים עדיין חוששים מנזק רב לגזרה זו ומכך שהיא תהפוך לבעבועה של באחמוט. עם זאת, קשה לומר אם התכנון הרוסי משמעו הצלחה צבאית בעיר באחמוט היות שהרוסים עדיין הצליחו לכבוד כמה חלקים ממנה.
לצד הגזרות הללו, הצבא הרוסי ממשיך לשגר טילים מייצור איראני לחלקים אחרים, בהם גם הבירה קייב. כמו כן, לפי דיווחים אחרונים של הוול סטריט ג'ורנול הטילים האיראנים סופקו לרוסים בתמורה לתוכנות סייבר מתקדמות, אשר מסייעות למשטר לבצע מעקב אחר האזרחים והמתנגדים למשטר.
כמו כן, פוטין מסר הצהרה רשמית לאחרונה בה הודיע כי הוא מציב נשק גרעיני בגבול בלארוס, לכאורה כדי להתגונן מהאיומים של המערב. עם זאת, בארה"ב לא מאמינים כי מדובר באיום אמיתי, אלא רק ניסיון הפחדה. למרות זאת, לאחרונה אוקראינה קיבלה עשרות טנקים חדשים מגרמניה ובריטניה ונגמ"שים מתקדמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה