בעולם

כמו מתוך סרט אימה: צפו בתנין משוטט ברחובות

תושבי הקהילה הסגורה והיוקרתית בנאפולי, פלורידה, הופתעו לראות כי בכביש, בין המכוניות והאנשים, מטייל לו באין מפריע תנין ענק באורך של כשלושה מטרים. ככה זה נגמר
מערכת ice | 
התנין בפלורידה (צילום צילום מסך מתוך youtube)
זו לא סצנה מסרט אימה, אלא מקרה אמיתי שהתרחש באזור יוקרתי בפלורידהתנין ענק נראה מסתובב ברחובות באין מפריע. המטאורולוג של WINK, מאט דוויט, פרסם בפייסבוק צילומים של התנין כשהוא חוצה את הכביש ב-Forest Glen Golf & Country Club בנאפולי, פלורידה בשבוע שעבר.
התנין שהגיע, ככל הנראה, מנהר סמוך, משך את תשומת הלב של התושבים כשהוא מטייל באין מפריע בשכונה הקהילתית הסגורה. "זה באמת כאן? זה ענק!", נשמעת תושבת צועקת כאשר התנין באורך של כשלושה מטרים מטייל.
פלורידה היא ביתם של כ-1.3 מיליון תנינים, אותם ניתן למצוא בכל המחוזות של המדינה השמשית. מחלקת הדגים וחיות הבר של פלורידה הוציאה בבטחה את החיה, שלא גרמה לפציעות בקרב התושבים, כך דווח ב-NBC מיאמי.

"פורסט גלן גולף וקאנטרי קלאב בנאפולי, פלורידה הוא מועדון מיוחד עבור אלה שרוצים קהילה עם אנשים ידידותיים, גולף מעולה, תוכניות טניס איכותיות, כדורסל ובוצ'ה וסעודה מהשורה הראשונה בשלווה של שמורת טבע", כך כתוב באתר האינטרנט של המועדון. כנראה שכחו שם את עניין התנינים...
בעוד תקיפות תנין נחשבות לנדירות, בפלורידה מזהירים את התושבים כי עליהם להיות זהירים בכל הנוגע לזוחלי הענק שיכולים להוות איום לאנשים, חיות מחמד ורכוש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה