בעולם

המלך צ'ארלס מפר את דרישתה של אמו המנוחה אליזבת'

על פי שמועות חדשות, ארמון המלוכה הבריטי עומד להפר הנחיה ברורה של המלכה המנוחה אליזבת' ויעניק לאשתו של המלך צ'ארלס את התואר "מלכה" במקום "המלכה הרעיה"
מערכת ice | 
המלך צארלס (צילום אינסטגרם)
טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס ואשתו קמילה פרקר בולז נמצא במרחק של מספר חודשים בלבד, אבל הוא לא מפסיק לעורר מחלוקת בקרב העם. על פי דיווחים חדשים מהממלכה בארמון רוצים לשנות את התואר הרשמי שקיבלה רעייתו של המלך לאחר ההכתרה ונגד ההנחיות של המלכה המנוחה אליזבת'.
טרם מותה כתבה המלכה במכתב הנחיה ברורה, במסגרתה פרקר בולז תיקרא 'המלכה הרעייה'  - תואר שמבהיר כי היא רעיית המלך, אך לא מעניק לה זכויות שליטה שוות. כעת, לקראת ההכתרה המתקרבת רבים למדים כי ישנה כוונה לשנות את התואר ולקרוא לקמילה מלכה באופן רשמי ולא המלכה הרעיה.
הדיווחים הללו הגיחו לאחר ששלט באחד ממוקדי התרומה העיקריים של פרקר בולז הוחלף ל"חדר הקריאה של המלכה" במקום "חדר הקריאה של דוכסית קורנוול". גורם פנימי מסר לדיילי מייל כי ישנה גישה בארמון כי התואר "המלכה הרעיה" הוא מעט מסורבל ולכן נאות פשוט לקרוא לה "מלכה". 
לא מדובר בשינוי הראשון שצפוי לטקס עצמו וגם לאחר מכן. על פי הערכות נכדיה של פרקר בולז ייקחו חלק בטקס, אחרי זמן רב בו כל משפחתה מנישואיה הקודמים לא נחשבה לחלק רשמי של משפחת המלוכה ורובה נשארה מחוץ לאור הזרקורים.
כזכור, דיווחים נוספים העידו כי המלך רוצה שבנו הסורר הארי ואשתו מייגן יקחו חלק בטקס, אך אלו האחרונים העידו שלא קיבלו שום הזמנה כזו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה