בעולם

בכירה במשטר פוטין צנחה אל מותה מבניין רב קומות

מרינה יאנקינה בת ה-58, פקידת הגנה בכירה של פוטין במלחמה נגד אוקראינה, התגלתה ללא רוח חיים על ידי עובר אורח בכניסה לבניין רב קומות. על פי חקירה ראשונית, ההערכה היא כי יאנקינה התאבדה
מערכת ice | 
מרינה יאנקינה (צילום טוויטר)
פקידת הגנה בכירה של פוטין במלחמה נגד אוקראינה נמצאה ללא רוח חיים אתמול (רביעי) לאחר שנפלה מחלון בבניין דירות רב קומות. מרינה יאנקינה בת ה-58 התגלתה על ידי עובר אורח בכניסה לבניין רב קומות ברחוב זמשינה בסנט פטרסבורג, כך דיווח ערוץ החדשות הרוסי טלגרם מאש.
על פי ההערכות, היא צנחה כ-50 מטר אל מותה. חפציה האישיים ומסמכיה נמצאו במרפסת בבניין. על פי חקירה ראשונית, ההערכה היא כי יאנקינה התאבדה.
כמה דקות לפני שלכאורה נטלה את חייה, יאנקינה התקשרה לבעלה לשעבר וסיפרה לו מה היא עומדת לעשות. היא גם ביקשה ממנו להזמין משטרה לקומה הגבוהה ברחוב זמשינה בו התגורר. מניע רשמי לא פורסם, אך על פי הדיווחים, יאנקינה נאבקה בבעיות בריאות.
יאנקינה הייתה ראש מחלקת תמיכה כספית במשרד הביטחון במחוז הצבאי המערבי, המעורבת באופן הדוק בפלישה. ועדת החקירה הרוסית אישרה את מותה של יאנקינה ומובילה את החקירה לנפילתה הקטלנית. 
לפני שהצטרפה למחוז הצבאי המערבי, יאנקינה עבדה בשירות המס הפדרלי, וכן שימשה כסגן יו"ר הוועדה ליחסי רכוש של סנט פטרסבורג. יאנקינה היא האחרונה מבין בכירים ואנשי עסקים רוסים בולטים רבים שמתו בנסיבות מסתוריות מאז תחילת המלחמה בשנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה