בעולם

ידידת ישראל הכריזה על ריצה לנשיאות ארה"ב

ניקי היילי היא המועמדת הראשונה שמודיעה כי תתמודד מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ על ראשות המפלגה הרפובליקנית בפריימריז שייערכו בשנה הבאה
מערכת ice | 
ניקי היילי (צילום לעמ)
מושלת דרום קרוליינה ושגרירת ארה"ב באו"ם לשעבר ניקי היילי הודיעה היום (שלישי) כי תתמודד בבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2024. היילי הכריזה על מועמדותה בסרטון שפרסמה בטוויטר, כאשר אירוע ההשקה רשמי של הקמפיין צפוי להתקיים השבוע בבירות דרום קרולינה צ'רלסטון.
היילי ידועה כידידה של ישראל, כאשר בתקופתה כשגרירה באו"ם הגנה על ישראל על בסיס קבוע. היילי הובילה בין השאר את פרישת ארה"ב מאונסק"ו וממועצת זכויות האדם של האו"ם בשל יחסן המוטה נגד ישראל והביעה תמיכה נחרצת בהעברת השגרירות האמריקנית לירושלים.
היילי היא המועמדת הראשונה שמודיעה כי תתמודד מול הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, שהודיע כבר בנובמבר אשתקד שהוא מתמודד בפעם השלישית, על ראשות המפלגה הרפובליקנית בפריימריז שייערכו בשנה הבאה. מול היילי צפוי להתמודד גם מושל פלורידה רון דה-סנטיס, שנחשב אף הוא למועמד אהוד. למרות שטרם הכריז על מועמדות, גם הוא כבר זוכה ליחס של מועמד פוטנציאלי בארה"ב.
"המפלגה הרפובליקנית לא זכתה ברוב הקולות ב-7 מתוך 8 מערכות הבחירות האחרונות, וזה חייב להשתנות" אמרה היילי בסרטון. "ג'ו ביידן מחזיק באחוזי תמיכה נוראיים, אבל זה לא מפתיע אף אחד. הממסד בוושינגטון הכשיל אותנו שוב ושוב – הגיע הזמן לדור חדש של מנהיגות".
"יש אנשים שרואים את אמריקה כמקום להזדמנויות וקידום אישי" הוסיפה. "השמאל הסוציאליסטי רואה הזדמנות לשכתב את ההיסטוריה. סין ורוסיה צועדים קדימה וחושבים שהם יכולים לאיים עלינו – אבל אני לא אכנע לאיומים, וכשבועטים חזרה בהם – זה כואב יותר כשלובשים עקבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה