בעולם

ניידת משטרה דרסה למוות סטודנטית בת 23

התקרית החמורה התרחשה בעת שניידת המשטרה הוזעקה לקריאה דחופה בעיר סיאטל שבארצות הברית, ודרסה למוות את הצעירה שחצתה את הכביש במעבר חצייה 
מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
על פי הדיווחים בתקשורת ארצות הברית, ג'הנאווי קנדולה (23) סטודנטית מסיאטל, נהרגה אתמול (ראשון) כתוצאה מפגיעה של ניידת משטרה שנסעה במהירות. האירוע התרחש ליד שדרת דקסטר, שם, לטענת משפחתה של קנדולה, הניידת דהרה והתעלמה מהולכי הרגל שחצו את הכביש על מעבר החציה, בשעה שהוזעקה לטפל בקריאה דחופה באזור אחר בעיר.
בהצהרה שלה בעקבות התקרית, משטרת סיאטל הביעה את "תנחומיה ​​העמוקים ביותר למשפחתו של קנדולה, וכינתה זאת "טרגדיה נוראה לכל המעורבים". אך המחלקה לא פרסמה פרטים על התקלה הקטלנית עד לחקירה. לעת עתה, השוטר אשר דרס למוות את קנדולה נשאר בתפקידו וטרם הודח.
בהצהרה לרדיו המקומי, משפחתה של הצעירה אמרה שהם "שבורי לב". "המוות הטרגי והמוקדם של ג'אחנאווי הותיר את משפחתה וקהילתה עם חור ענק בלב שלעולם לא יתוקן", נכתב בהודעה. "היא הייתה בת לאם חד הורית המלמדת בית ספר יסודי בהודו".
"למרות שהרוויחה פחות כסף מועט, אמה חינכה את ג'אהנאווי ועודדה אותה לטייל בארצות הברית בתקווה שלג'אהנאווי יהיה עתיד טוב יותר וחיים טובים יותר בחו"ל", נכתב. "התקוות והחלומות של אמה נקטעו כעת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה