בעולם

בלחץ הקהילה היהודית: כניסתו של קניה ווסט למדינה תיאסר?

הראפר קניה ווסט נישא לאחרונה לבחורה אלמונית ממוצא אוסטרלי וכעת הוא מתכנן ללכת לבקר את משפחתה במדינתם. מנגד הקהילה היהודית ביבשת קוראת לשר הפנים לא לאפשר לראפר האנטישמי להיכנס לאוסטרליה
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
שר החינוך האוסטרלי ג'ייסון קלייר הודיע כי הוא מתנגד לכניסתו של הרפאר קניה ווסט למדינה בשל דעותיו האנטישמיות. זאת על רקע הדיווחים כי ווסט מתכנן להגיע לביקור באוסטרליה על מנת לפגוש את משפחתה של אשתו החדשה לכאורה, ביאנקה סנסורי. בעקבות הדיווחים התעוררה מחאה בקרב הקהילה היהודית באוסטרליה, אליה הצטרף כאמור שר החינוך האוסטרלי.
"חפשו את זה בגוגל ותראו שווסט נראה כמו מישהו שמעריץ אדם רצח שישה מיליון יהודים במאה הקודמת", אמר השר ביחס לאמירות האנטישמיות של קניה בשנה האחרונה. יש לציין כי לשר הפנים האוסטרלי יש את הסמכות לשלול את כניסתם של דמויות שנויות במחלוקת ליבשת ,מחשש שהתנהגותם תפר את הסדר הציבורי. וזה בדיוק מה שהקהילה היהודית דורשים מהשר.
כמו כן קלייר הסביר כי בעבר, אשרות הכניסה לאוסטרליה של תיירים נוספים שחלקו עמדות דומות לשלו נדחו, והוא יידרש "לעבור את אותו התהליך ולענות על אותן שאלות שהם ענו". אך ייתכן כי המהלןך יתקל בקשיים רבים. שכן בעבר אוסטרליה דחתה את אשרות הכניסה של אנשים כמו גאווין מקאינס, מייסד ארגון הקנדי "פרואד בויז" שנחשב בקנדה כארגון טרור וראיין את ווסט בחודש שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה