בעולם

כנופיית רעולי פנים תועדה בזמן גניבת 6 מכוניות יוקרה

כנופיה של עשרה שודדים נכנסה בשעות הלילה המאוחרות לסוכנות רכבי יוקרה וגנבה לא פחות משישה רכבים, מתוצרת אאודי, מרצדס ומזראטי. המשטרה פרסמה את צילומי האבטחה אך מסתמן כי אין לה מושג מי האשמים באירוע
מערכת ice | 
שוד רכבי היוקרה (צילום יוטיוב FOX 32)
לפני כשבוע קבוצה של לא פחות מעשרה פורצים, רעולי פנים, התגנבו לתוך סוכנות רכבים בשיקגו והצליחו לגנוב 6 רכבי יוקרה, ביניהם גם רכב מזראטי. ביום שישי האחרון, משרד השריף המקומי פרסם את צילומי האבטחה מהשוד, שחושפים את הדרך בה השודדים פעלו.
בצילומי האבטחה ניתן לראות כיצד רכב קרוסאובר מתקרב לסוכנות וכיצד אחד מהפושעים שובר חלון באמצעות לבנה שדרכו השאר נכנסים. החלון השבור כמובן הפעיל את התראות האבטחה, אך כאשר כוחות האכיפה הגיעו למקום הם גילו שהשודדים כבר ביצעו את זממם וברחו מן המקום תוך 10 דקות בלבד, עם שלושה רכבי אאודי, שני רכבי מרצדס ומזראטי אחת. 
עד כה המשטרה הצליחה לאתר רק את אחד מרכבי האאודי הגנובים והבעלים של הסוכנות הביע את רצונו שהשודדים יתפסו ויועמדו לדין. עם זאת, המשטרה טרם עצרה אפילו חשוד אחד בביצוע המעשה ואפילו לא פרסמה קלסטרונים או תיאורים מכל סוג של החשודים, למעט צילומי האבטחה שלא מסייעים בזיהוי של הפורצים.
מדובר בשוד המצטרף לרצף של מקרים אחרים, המהווים לצד נוספים צמיחה של 173% בגניבת רכבים בעיר שיקגו בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה