בעולם

הבן מת בטיפול המדינה - אביו מחפש תשובות

אב יחידני מאשים את רשויות הרווחה במוות של בנו בן ה-9, אשר נכנס למצב של מוות מוחי ימים ספורים לאחר שהאב נעצר בחשד לאחזקה ושימוש בסמים אסורים
מערכת ice | 
בית חולים (צילום הדס פרוש, פלאש 90)
אב יחידני מאריזונה ארה"ב נעצר בסוף שנת 2022 בחשד לאחזקה ושימוש בסמים בלתי חוקיים. במקביל לכך שוטרים פשטו על חדר המלונית בו שהה עם בנו בן ה-9, אשר הועבר לידי רשויות הרווחה במדינה. ימים ספורים לאחר מכן הילד הובהל לבית החולים, חובר למכונות הנשמה ומשפחתו דווחה כי הוא במצב של מוות מוחי.
דוח הניתוח לאחר הפטירה פירט כי המוות התרחש באופן טבעי, בעירוב סיבוכים הקשורים למחלת הסוכרת, בה אובחן הילד ג'ייקוב כשהיה פעוט. האב, ריצ'רד בלודג'ט, טוען כי רשות הרווחה אשמה בכך שלא ביצעה מעקב אחר רמת הסוכר בדמו, ובכך לא וידאה שהילד מקבל את אספקת האינסולין לה הוא נזקק כדי לחיות: "הם לא יכלו לשמור עליו חי שבועיים, רק שבועיים. זה משוגע. הוא היה הגאווה והאושר שלי. אני אבוד, אני לגמרי אבוד, המשפחה שלי אבודה".
המוות של ג'ייקוב נמצא כעת בחקירה והרשויות המעורבות סירבו להגיב על מהלך החקירה. עם זאת, נציג רשמי כן הסביר שמשפחת האומנה אמורה לקבל הדרכה מלאה בנוגע למצב הרפואי של הילד ודרך הטיפול בו.
בעת זו לא ברור האם הילד היה בקרבת מזרק האינסולין שלו והאם הרופא הקבוע שלו בכלל עודכן במצב והאם התבקש לתת ייעוץ למשפחת האומנה. ההורים הפרודים טוענים שג'ייקוב לא ידע להתנהל לבד במצבים אלו ולא ידע להזריק לעצמו אינסולין.
האב כאמור נעצר בחשד לאחזקה ושימוש בסמים. הוא היה מוכר לרשויות החוק בעקבות אחזקה קודמת של סם המטפל בכאבים מסוג פנטניל. לטענת האב הוא לא סחר בהם, אלא עשה שימוש בכדורים על מנת לווסת את הכאבים שנוצרו בעקבות ניתוח לצמצום קיבה שעש, וזאת כדי שיוכל להמשיך לעבוד ולכלכל אותו ואת בנו.
בפעם הבאה שהאב ראה את בנו הוא כבר היה במצב של מוות מוחי. לאחר המוות ההורים התירו לבית החולים לתרום את איבריו של ג'ייקוב. האם מדווחת שהאב חזר לבית הכלא לאחר מותו של ג'ייקוב ושהוא לא הקשיב לעצתה להמשיך הלאה היות והוא נמצא עמוק ביגונו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה