בעולם

ג'יי. פי. מורגן סוגר את האתר שקנה ב-175 מיליון דולר

הבנק הגדול בארצות בהברית רכש את "פרנק" בספטמבר 2021, במטרה לעזור לו להעמיק את הקשרים עם סטודנטים, גורם דמוגרפי מרכזי ואסטרטגי.חודשים לאחר סגירת העסקה, ג'יי.פי מורגן מסר שהוא למד את האמת לאחר שליחת מיילים שיווקיים לקבוצה של 400,000 לקוחות פרנק
מערכת ice | 
ג'יי.פי. מורגן (צילום shutterstock)
ג'יי.פי מורגן סגר היום (חמישי) את האתר עבור פלטפורמת סיוע פיננסית בקולג' שהיא קנתה תמורת 175 מיליון דולר, לאחר שהבנק טען כי מייסד החברה יצר כמעט 4 מיליון חשבונות מזויפים של לקוחות. הבנק הגדול בארצות בהברית רכש את "פרנק" בספטמבר 2021, במטרה לעזור לו להעמיק את הקשרים עם סטודנטים, גורם דמוגרפי מרכזי ואסטרטגי.
ג'יי.פי מורגן ציין כי העסקה מעניקה לו את "פלטפורמת התכנון הפיננסי של המכללות הצומחת ביותר" המשמשת יותר מ-5 מיליון סטודנטים ב-6,000 מוסדות. היא גם סיפקה גישה למייסד הסטארט-אפ, צ'רלי ג'אביס, שהצטרף לבנק הניו יורקי כחלק מהרכישה. חודשים לאחר סגירת העסקה, ג'יי.פי מורגן מסר שהוא למד את האמת לאחר שליחת מיילים שיווקיים לקבוצה של 400,000 לקוחות פרנק. כ-70% מהמיילים חזרו, אמר הבנק בתביעה שהוגשה בחודש שעבר לבית המשפט הפדרלי.
ג'אביס, שפנה לג'יי. פי. מורגן באמצע 2021 בנוגע למכירה אפשרית, שיקר לבנק לגבי היקף הסטארט-אפ שלו, כך טוען הבנק. באופן ספציפי, לאחר שנלחץ לאשר את בסיס הלקוחות של פרנק במהלך תהליך בדיקת הנאותות, ג'אביס השתמש במדען נתונים כדי להמציא מיליוני חשבונות מזויפים. "כדי להרוויח כסף, ג'אביס החליט לשקר, כולל שקר לגבי הצלחתה של "פרנק", הגודל שלה ועומק חדירתה לשוק, כדי לגרום לג'יי. פי. מורגן לרכוש את הפלטפורמה תמורת 175 מיליון דולר", אמר הבנק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה