בעולם

בעלה של האם הנעדרת נעצר בעקבות הטעיית החוקרים

אנה וולש, אם לשלושה ממסצ'וסטס נעלמה לפני כשבוע כאילו בעלה אותה האדמה. בעלה, שלו עבר פלילי, נעצר כעבור שבוע בחשד שהטעה את חוקרי המשטרה
מערכת ice | 
הנעדרת אנה וולש (צילום פייסבוק)
בעלה של אם נעדרת ממסצ'וסטס נעצר ביום ראשון בהקשר להיעלמותה, למעלה משבוע לאחר שהאישה נעלמה. בריאן וולש הואשם בהטעיית המשטרה לאחר שאשתו, אנה וולש, לא עלתה על מטוסה לוושינגטון.
אנה, סוכנת נדל"ן ואמא לשלושה, נעלמה לאחר שעלתה למונית אובר ביום השנה החדשה, לכיוון נמל התעופה הבינלאומי לוגן בבוסטון. "במהלך החקירה, המשטרה פיתחה סיבה סבירה להאמין שבעלה בריאן הטעה את חוקרי המשטרה", נמסר. מיניוואן הוולוו האפור של וולש נלקח גם הוא ככל הנראה כראיה.

לפי הדיווח בניו יורק פוסט, לבריאן יש היסטוריה עם רשויות החוק. הוא הודה באישומי הונאה פדרליים בשנת 2021 לאחר שגנב מחברו שני ציורים אותנטיים של אנדי וורהול וניסה להעביר זיוף שלהם, על פי מסמכי בית המשפט שהגיעו לידי NBC בוסטון.
על פי הדיווחים בריאן אמר לבעלים החוקי של שני ציורי סדרת "צללים" שהוא ימכור אותם במחיר טוב. עם זאת, החבר לא הצליח ליצור קשר עם בריאן לאחר שלקח את הציורים, ומעולם לא השיג את מאות אלפי הדולרים שהם שווים.
לאחר מכן בריאן צילם תמונות של הציורים האמיתיים ופרסם אותם באיביי. חקירת ה-FBI החלה לאחר שקונה מצא אותם ב-2016 וניסה לקנות אותם תמורת 80,000 דולר. לאחר שאסף אותם, הקונה הבחין שאף אחד מהם לא הגיע עם חותמות האימות שהובטחו ברישום ושם לב שהבד נראה חדש.
בריאן נעצר ב-2018. שלוש שנים לאחר מכן, הוא הודה בהונאה. אנה הוזכרה במסמכי בית המשפט כאשתו של בריאן.
בריאן וולש דיווח על הנעדרת אנה ביום רביעי, שלושה ימים לאחר שנעלמה. היא הזמינה הסעה לשדה התעופה ביום ראשון שעבר בשעה 4 לפנות בוקר, אך מעולם לא עלתה על המטוס. חברה העידה שאנה נסעה לוושינגטון הבירה לצורך עבודה בנדל"ן. סוכנות התיווך שלה דיווחה עליה כנעדרת באותו יום.
לא פחות מ-20 חיילים מיחידה מיוחדת שהוכשרו בפעולות חיפוש והצלה, שלושה צוותי K9 של המשטרה ומסוק משטרה ערכו חיפוש בבית המשפחה בשבת, לפי NBC בוסטון. צוללני משטרת המדינה חיפשו גם בנחל קטן וניקזו את הבריכה בביתו של וולש.
שריפה פרצה בביתה לשעבר של המשפחה בדרך ירושלים בקוהאסט ביום שישי. עם זאת, גורמים רשמיים מאמינים כי נראה כי השריפה אינה קשורה לאם הנעדרת והשריפה הייתה מקרית בשל קמין גז טבעי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה