בעולם

חמושים חטפו 32 אנשים מתחנת הרכבת באפריקה

חמושים חטפו 32 אזרחים בניגריה בשעה שהמתינו בתחנת הרכבת, רשויות החוק והביטחון נערכות לחילוץ 
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
חמושים חטפו יותר מ-30 בני אדם מתחנת רכבת בדרום מדינת אדו שבניגריה, כך מסר משרד המושל אמש (ראשון). כמה אנשים בתחנה נורו בפיגוע, מסרה המשטרה. המתקפה הינה חלק מגל תקיפות שהתרחשו לאחרונה במדינה ומערערות את הביטחון הציבורי של הניגרים.
בהצהרת דובר המשטרה נמסר כי רועי צאן חמושים תקפו את תחנת טום איקימי בשעות הצהריים בזמן שהנוסעים המתינו לרכבת, מרכז נפט במדינת דלתא הסמוכה. התחנה נמצאת כ-111 ק"מ צפונית-מזרחית לבירת המדינה אבוג'ה.
נציב המודיעין במדינה, כריס אוסה נהיקאר התייחס גם הוא: "כרגע, אנשי ביטחון המורכבים מהצבא והמשטרה וכן אנשי רשת הכוננות מתגברים את פעולות החיפוש וההצלה ברדיוס סביר כדי לחלץ את הקורבנות החטופים" אמר. "אנו בטוחים ששאר הקורבנות יחולצו בשעות הקרובות".
מטרת החטיפה והמניעים לא נחשפו על ידי רשויות המודיעין והביטחון בניגריה, שם מתמקדים כאמור במאמצי החילוץ בשלב זה. תאגיד הרכבת הניגרי (NRC) סגר את התחנה עד להודעה חדשה ומשרד התחבורה הפדרלי כינה את החטיפות "ברבריות לחלוטין".
כאמור, חוסר הביטחון משתולל ברחבי ניגריה, המדינה המאוכלסת ביותר באפריקה, עם התקוממויות איסלאמיסטיות בצפון מזרח, שודדים בצפון מערב, בדלנים בדרום מזרח ועימותים בין חקלאים לרועים במדינה המרכזית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה