בעולם

תוכלו לתפוס את הרוצח? תקבלו 25 מיליון דולר

הבן של זוג מיליארדרים נשוי שנרצח מגדיל את הפרס עבור מידע על הרוצח שלהם ל-25 מיליון דולר. האם הכסף הנוסף יעודד מישהו שם בחוץ שיודע משהו על הפשע להתייצב?

מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock)
לפני כחמש שנים, מיליארדר התרופות הקנדי בארי שרמן ואשתו האני נמצאו מתים בביתם בטורונטו. מאז, הרשויות לא הצליחו לזהות או לאתר את הרוצח שלהם, וכעת הודיע בנם ג'ונתן שרמן שהוא מוסיף עוד 18 מיליון דולר לתגמול עבור מידע על זהותו של הרוצח, מה שמביא את הסכום הכולל ל-25 מיליון דולר בדולרים אמריקאים.
בארי שרמן היה יו"ר ומנכ"ל Apotex, המייצרת תרופות מרשם גנריות בקנדה. הוא ואשתו היו מעורבים בפילנתרופיה בנוסף לפרקטיקות העסקיות השנויות במחלוקת שלהם, ולפי הדיווחים הוא היה מעורב במספר תביעות שנויות במחלוקת בסוף חייו - כולל כמה נגד בני משפחתו שלו.

בהצהרה לעיתונות שמסרה ל-CBC, שרמן הצעיר מביע רצון לסגור את עניין רצח הוריו. "סגירה לא תתאפשר עד שהאחראים למעשה המרושע הזה יובאו לדין", נכתב בהודעה, "הייתי המום מכאב, אובדן וצער והתחושות הללו רק מתגברות ללא הרף. הכאב הבלתי נתפס הזה מורגש בכל יום כשאני מבינה ששני הילדים שלי לעולם לא יזכו לפגוש את ההורים שלי שאפשרו את חייהם עבורי ועבור בעלי".
לסיום הסביר: "ההורים שלי היו ראויים ליהנות מפירות עמלם, ולבלות את שנות הדמדומים שלהם כמו שכל סבא וסבתא צריכים, עם המשפחה שלהם. אני ממשיך להתגעגע להורים שלי יותר ממה שאני יכול לתאר, ואני רדוף לנצח ממה שקרה להם".
התגמול עבור מידע על הרצח נקבע תחילה על 10 מיליון דולר קנדי, כששרמן הוסיף עוד 25 מיליון דולר קנדי לסך הפרס. האם הכסף הנוסף יעודד מישהו שם בחוץ שיודע משהו על הפשע להתייצב?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה