בעולם

מפקד יחידת העילית בן ה-47 נמצא ללא רוח חיים בביתו

רק לפני חודש מונה רוברט רמירז מונה למפקד יחידת העילית "צוות 1" בקומנדו האמריקאי, בסוף השבוע האחרון הוא נמצא ללא רוח חיים בביתו. המשטרה פתחה בחקירה
מערכת ice | 
רוברט בובי רמירז (צילום דוברות חיל הים האמריקאי)
הותר לפרסום כי רוברט "בובי" רמירז - קצין בכיר ומעוטר בחיל הים של צבא ארצות הברית, שמונה לאחרונה למפקד יחידת הקומנדו "צוות סייל 1" (SEAL 1) נמצא מת בביתו בסן דייגו.
סיבת המוות של המפקד רמירז אינה ידועה כשחקירת המשטרה נמצאת בעיצומה. נכון לפרסום שורות אלו, אין חשש לכך שרמירז נהרג בעקבות התנקשות, הרעלה או כיוצא באלו, כך לפי דוברות היחידה.
כאמור רמירז היה נחשב לאחד מהקצינים הבכירים והמוערכים בצבא ארצות הברית. כבר בגיל 47 מונה למפקד של אחת מיחידות העילית החזקות ביותר של חיל הים האמריקאי. במהלך 27 שנות שירותו, זכה רמירז בשלושה מהעיטורים הנחשבים ביותר לאחר שלקח חלק ואף פיקד על "מבצעים נועזים ביותר מעבר לים". בנוסף לכך רמירז זכה בחמש מדליות כוכבי ארד, שתיים עם מכשירי "V", המסמלים מעשי גבורה בזמן קרב.
"בובי היה מנהיג יוצא מן הכלל, בעל ואבא מסור, וחבר טוב לכולנו", אמר סרן דיוויד אברנתי, מפקד פלגת הלוחמה המיוחדת של נאייבי סיילס 1. אברנתי כינה את מותו של רמירז "אובדן הרסני לקהילה שלנו" ואמר "כי הארגון יהיה בקשר קבוע עם משפחתו וחברי הצוות של רמירז בזמן שהם מתמודדים עם התקופה הקשה הזו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה