בעולם

הסיבה להתנפצות האקווריום מהגדולים בעולם נחשפת

כעת חברה מקולורדו שבארה"ב, שעזרה לבנות את האקווריום, שולחת צוות לחקור את תאונת הענק, כאשר הדיווחים הראשוניים אמרו שהסיבה היא "עייפות חומר"
מערכת ice |  1
האקווריום (צילום טוויטר - lararimmer@)
כזכור, אחד האקווריומים הגדולים בעולם, ביתם של 1500 דגים אקזוטיים, התנפץ בברלין ביום שישי האחרון וגרם לגל הרס סביב אטרקציית Sea Life. כ-100 כוחות חירום נשלחו למתחם AquaDom, בו יש בין היתר את מלון רדיסון, מוזיאון, חנויות ומסעדות, קצת לפני השעה 6 בבוקר.
"בנוסף לנזק הימי הבלתי ייאמן... שני אנשים נפצעו מרסיסי זכוכיות", כך מסרה משטרת ברלין בטוויטר. גוונדולין שישקוביץ' שנכחה במקום בעת האירוע, סיפרה לערוץ החדשות הגרמני N-TV, כי שמעה קול פיצוץ גדול ובתחילה חששה שאירע פיצוץ מטען חבלה.
כעת חברה מקולורדו שבארה"ב, שעזרה לבנות את האקווריום, שולחת צוות לחקור את תאונת הענק, כאשר הדיווחים הראשוניים אמרו שהסיבה היא "עייפות חומר". לוחות אקריליק מבית Reynolds Polymer Technology, שבסיסה בקולורדו, שימשו בבניית ה-AquaDom, הנמצא במלון רדיסון קולקשן. בהודעת החברה נמסר כי "בשלב זה, מוקדם מדי לקבוע את הגורם או הגורמים שייצרו כשל כזה". אבל איריס ספרנגר, פקידת הביטחון הבכירה של ברלין, אמרה לתקשורת הגרמנית כי נראה שהאינדיקציות הראשוניות מצביעות על "עייפות מתכת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה מפחיד זה. אימאל'ה!
    איילה 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמיד עוברת בראש המחשבה של מה יקרה אם... כשרואים את האקווריומים הענקיים האילה או מסעדות וכ'ו שנמצאות בתוך אקווריום שעוטף אותן סביב... כאילו שבר אחד בזכוכית וכל המקום מוצף בגובה כמה מטרים עם אנשים טובעים/ צפים בקושי. אף פעם לא אהבתי ולא התחברתי למקומות מהסוג הזה. מהסיבה הזו בדיוק. וואו!!!
    סגור