בעולם

הנסיך הארי מדהים את הרשת: המלך צ'ארלס לא אביו האמיתי?

לאחר שהסעיר את בריטניה עם יציאת הדוקו החדש של נטפליקס, הנסיך תחת חרושת שמועות שגורסות כי הוא אינו בנו של המלך, אלא נולד מרומן מחוץ לנישואין של הנסיכה דיאנה המנוחה
מערכת ice | 
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום אינסטגרם)
הפרקים הראשונים של הסדרה "הארי ומייגן" עלו לאוויר בנטלפיקס ובריטניה סוערת מאז. בעוד שהנסיך הארי מתרגש מהסדרה החדשה חרף השערוריות שנלוות לכך, הוא מייחל לכך שהציבור הבריטי ילמד על הקשיים שחוו בתקופתם בצל העוינות לכאורה במשפחת המלוכה, על פי "מירור" שהביא את תגובתו הראשונה.
במקביל לשיח הרציני סביב השלכות הדוקו, עולות שמועות וטענות לפיהן לכאורה אביו הביולוגי של הנסיך הארי, הוא לא המלך צ'ארלס. במשך שנים השמועה גרסה כי את שיערו האדמוני ירש מג'יימס יואיט, קצין צבא בריטי שאמו הנסיכה דיאנה ניהלה עימו רומן.
בטוויטר חרושת השמועות רק הסלימה: "הנסיך הארי מרשה למייגן מרקל ללכלך על משפחת המלוכה כי לדעתי המלך צ'ארלס הוא לא אבא שלו, אבא שלו זה ג'יימס יואיט. אז לא אכפת לו".
עוד נטען כי הארי מקווה להגיע לפיוס עם אביו המלך החדש של המדינה, צ'ארלס ואחיו הבכור הנסיך וויליאם בשל הדוקו: "הארי שמח מהנרטיב של הסרט התיעודי ומהאופן שבו הוא ומייגן מרקל הוצגו. הסיבה שלהם הייתה לשתף את האמת שלהם על חייהם".
 
עוד נטען: "הוא מרגיש שזה סיפר את הסיפור שהוא רצה שהעולם ישמע ואין לו שום חרטות. הארי ומייגן מקווים שבני המשפחה ואנשי הארמון יצפו או חשוב מכך, יקשיבו להערותיהם".
לסיום דווח: "אבל הם יודעים ששום דבר שהם מדברים עליו לא יטופל בפומבי, הם מקווים שזה עשוי לעורר הבנה גדולה יותר מהמלך ומשפחת קיימברידג' לגבי התחושה של הארי ומייגן לגבי החוויות שלהם באנגליה. להארי יש תקווה לפיוס. הוא אוהב את אביו ואחיו, לא משנה מה אנשים חושבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה