בעולם

מייגן מרקל חושפת מחשבות על התאבדות: "לא רציתי להרגיש לבד"

היא טענה ש'אנשים בכירים' בארמון אמרו לה שזה לא יהיה טוב למוסד, אם יתגלה שהיא מקבלת עזרה מקצועית לבעיות שלה
מערכת ice | 
מייגן מרקל (צילום פייסבוק/ מייגן מרקל)
מייגן מרקל חשפה את המאבקים שלה עם בריאות הנפש בעקבות לידת ילדה הראשון עם הנסיך הארי בנשף זוהר ומלא בסלבס. הצמד השתתף בערב גאלה נוצץ לכבוד הענקת פרס על שם רוברט פ. קנדי בניו יורק, כשהנסיך הארי אמר להמונים ש"לשיתוף חוויות ולשיתוף סיפורים יש השפעה עצומה" על אחרים.
חברי משפחת המלוכה לשעבר עלו על הבמה, כדי להשתתף בראיון עם קרי קנדי, בתו של הסנאטור האמריקאי לשעבר רוברט פ. קנדי, על מנת לדון בגלוי במאבקיה של מרקל בארמון. "אני לא רוצה שאף אחד ירגיש לבד," אמר מרקל לקהל. "כולנו צריכים, כשאנחנו יכולים, אם אנחנו מרגישים אמיצים מספיק, פשוט לדבר בכנות על החוויה שלנו". היא הוסיפה: "זה נותן לאנשים אחרים את המרחב והאומץ לעשות את אותו הדבר, אבל יותר מזה, להרגיש שאתה לא לבד, כי אני חושבת שלעתים קרובות זה מה שיכול להיות המכשול הגדול ביותר כשאתה מרגיש כך, אתה לא רואה מוצא".
השחקנית לשעבר ב-Suits, אמרה לקהל, שכלל כמה וכמה פרצופים מוכרים וביניהן אלק בולדווין, בלייק לייבלי וריאן ריינולדס, שעל ידי חשיפה, לעולם אתה יכול להיות אור מנחה לאחרים. "בסופו של דבר, אם אתה מרגיש שיש מישהו שעבר וחייה דומה והגיע לצד השני, זה נותן דוגמה לחוסן ותקווה לסוף טוב, אני חושבת שזה מה שרוב האנשים כנראה מחפשים באותם רגעים", היא אמרה. היא הוסיפה שזו הסיבה לכך שהיא החליטה לפעול כ"מגדלור של התקווה". מרקל אמרה: "לכן קיבלתי את ההחלטה פשוט לומר, 'אם הניסיון שלי יכול לעזור למישהו אחר לא להרגיש כמוהו או לדעת שיש תקווה, אז זה שווה כל שנייה מכל מה שבא איתו'".
הנסיך הארי הוסיף: "אנו ביחד יכולים לרפא יחד, אם נשתף את הסיפורים שלנו". מרקל חשפה בעבר בראיון עם אופרה ווינפרי על המאבקים שלה עם בריאותה הנפשית וכיצד היא שקלה התאבדות. היא טענה ש'אנשים בכירים' בארמון אמרו לה שזה לא יהיה טוב למוסד, אם יתגלה שהיא מקבלת עזרה מקצועית לבעיות שלה. הנסיך הארי ומייגן מרקל גם קיבלו פרס על הפעילות שלהם בתחום בריאות הנפש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה