בעולם

הרוגה אחת וארבעה פצועים על סיפון ספינת התענוגות

אישה בת 62, שזהותה עדיין לא ידועה, נפגעה משברי זכוכית כשגל שבר חלונות במהלך סערה בתא הנוסעים בספינה "ויקינג פולאריס"; הנוסעת מתה מפצעיה מאוחר יותר
מערכת ice | 
ויקינג פולאריס (צילום אתר החברה)
אישה אמריקאית מתה וארבעה נוסעים נוספים נפצעו, כשגל קיצוני פגע בספינת תענוגות ,ששטה ליד הקצה הדרומי ביותר של דרום אמריקה בשייט באנטארקטיקה של חברת "ויקינג". האישה בת 62, שזהותה עדיין לא ידועה, נפגעה משברי זכוכית כשהגל שבר חלונות בתא הנוסעים בספינה "ויקינג פולאריס", בסוף יום שלישי, במהלך סערה. הספינה ספגה רק נזק חלקי והצליחה למחרת להגיע לעיר אושואיה, שנמצאת כ-3.5 ק"מ דרומית לבואנוס איירס.
"בצער רב, אנו מאשרים שהנוסעת נפטרה בעקבות התקרית", אמרה חברת הקרוזים בהצהרה. "הודענו למשפחתה ומסרנו את התנחומים העמוקים שלנו". ארבעת הנוסעים שנפצעו, טופלו על סיפון הספינה, על ידי רופא וצוות רפואי, בשל פציעות שאינן מסכנות חיים, כך מסרה החברה. הספינה עצמה ספגה "נזק מוגבל", לפי ההצהרה. "אנו חוקרים את העובדות סביב האירוע הזה ונציע את תמיכתנו לרשויות הרלוונטיות", אמרה החברה.
ההתמקדות שלנו נשארת בבטיחות וברווחתם של האורחים והצוות שלנו ואנחנו עובדים ישירות איתם כדי לארגן נסיעות חזרה", סיכמה החברה. סוזי גודינג, שהייתה על הספינה כשהאירוע קרה, סיפרה בראיון, שהתחושה הייתה "כאילו שהספינה פגעה בקרחון. הכל היה בסדר עד שהגל היכה, ואז זה היה קרה פשוט בבת אחת פתאום והכל היה מזעזע. לא ידענו אם עלינו להכין את הציוד שלנו לנטישת הספינה". ויקינג אמרה כי היא ביטלה את היציאה המתוכננת הבאה של הספינה, ה-Antarctic Explorer, המתוכננת להפליג בין ה-5 ל-17 בדצמבר. ה"ויקינג פולאריס", הוא כלי שיט עם מתקנים יוקרתיים, אשר נבנה ב-2022 ויכול להכיל 378 נוסעים ו-256 אנשי צוות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה