בעולם

לאור יום: הראפר נעצר בחשד לניסיון לרצח

הראפר בלופייס נעצר מחוץ למסעדה בה ישב לאור יום על ידי יחדה משטרתית מיוחדת בלוס אנג'לס. הראפר נחשד כי השתתף בניסיון רצח שהתבצע מוקדם יותר השנה
מערכת ice | 
בלופייס (צילום טוויטר)
הראפר האמריקאי בלופייס (Blueface) נעצר אמש (שלישי) בלאס וגאס בחשד למעורבות לירי שהתרחש בעיר בחודש שעבר, כך לפי הודעת המשטרה. האמן בן ה-25 מלוס אנג'לס, ששמו האמיתי הוא ג'ונתן פורטר, נתפס על ידי משטרת המטרופולין של לאס וגאס מחוץ למסעדה בה הוא ישב.
 
סרטון שהגיע לידי TMZ מציג את הרגע שבו שוטרים סמויים עצרו את Blueface כשהוא ישב על ספסל מחוץ למסעדה ומתעסק בפלאפון שלו. שוטרים בלבוש אזרחי זרמו פנימה ואזקו אותו כשחברתו, כריסאן רוק, התבוננה בהלם.
לאחר המעצר החשוד נלקח למרכז המעצר של מחוז קלארק בגין ניסיון רצח עם נשק קטלני ושימוש בנשק בתוך מבנה. לבלופייס ולמשטרת לוס אנג'לס רומן ארוך. הראפר נעצר בתחילת השנה עם אקדח טעון לאחר שנעצר בעוון עבירות תנועה בהוליווד. הוא גם נעצר ב-2019 בגין החזקת אקדח טעון לא רשום.
אם לא די בכך בשנת 2019 Blueface צילם את עצמו באופן שנוי במחלוקת נוסע דרך Skid Row של לוס אנג'לס כשהוא זורק ערימות של שטרות של מאות דולרים על הומלסים, שנרתקו נואשות לאסוף את הכסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה