בעולם

לפחות 19 הרוגים בהתדרדרות אוטובוס לתעלה

דיווחים שונים במצרים מפרסמים כי בעקבות התדרדרות אוטובוס בצפון המדינה נהרגו לפחות 19 איש ושישה נפצעו. 18 אמבולנסים הגיעו לזירת האירוע לטיפול בפצועים ובחיפוש אחר שורדים, כך מסר שר הבריאות המצרי
מערכת ice | 
תאונה במחלף ענבה (צילום תיעוד מבצעי כיבוי והצלה)
לפחות 19 איש נהרגו ושישה נפצעו בתאונת אוטובוס בצפון מצרים היום (שבת), כך מסר שר הבריאות המצרי. התאונה התרחשה בעקבות התדרדרות האוטובוס, בו היו כ-35 נוסעים, במהלך נסיעה בכביש מהיר לתוך תעלת מנסוריה באגא טאון, הנמצאת במחוז המנהלי דקאליה. סיבת התאונה לא ברורה.
על פי הדיווחים, 18 אמבולנסים הגיעו למקום האירוע על מנת לטפל בפצועים ובתקווה להצליח ולמצוא כמה שיותר ניצולים. בתחילה, הדיווח דיבר על 16 הרוגים ו-17 פצועים. על פי המידע שמסר שר הבריאות בין ההרוגים היו לפחות שלושה ילדים.

המספרים מעידים כי מצב התחבורה במצרים במצב רע מאוד וזאת למרות מאמצי הממשלה לשפר את דרכי התעבורה במדינה, אך ללא הצלחה. על פי הנתונים, בשנת 2021, קרוב ל-7000 אנשים מצאו את מותם כתוצאה מתאונות דרכים במדינה המאוכלסת ביותר בעולם הערבי.
בחודש יולי האחרון, נהרגו 25 אנשים ונפצעו עוד 35 בתאונת אוטובוס אחרת. האירוע התרחש בעקבות איבוד שליטה של נהג האוטובוס אשר סטה ופגע כתוצאה מכך במשאית שחנתה בצד הרחוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה