בעולם

דובי פרנסס במסר אופטימי לעולם: "יום היסטורי, אלוהים איתנו"

איש העסקים הישראלי, מייסד קרן ההשקעות גרופ 11, דובי פרנסס, במסר אופטימי לאחר מתקפת הטילים מאיראן, ורואה בזאת שעת כושר לשינוי המזרח התיכון כולו:  "נפל הפור, עם ישראל חי ואלוהים איתנו"
מערכת ice |  4
דובי פרנסס (צילום Group11)
הכריש ויזם ההייטק, דובי פרנסס, במסר עם זווית ייחודית לאחר מתקפת הטילים מאיראן הערב (שני) ורואה את הצד החיובי למהלך ההיסטורי שקרה הערב: "נפל הפור".
לדברי פרנסס שכתב את הדברים בחשבון הלינקדאין הפופולארי שלו: "היום הוא יום היסטורי עבור עם ישראל ועבור יהודי תפוצות העולם", כתב הכריש והוסיף: "עם מטח הטילים הזה נפל הפור והחל קיצו של ממשלת האייתולות, מה שלבסוף, תוך זמן לא רב יסלול למזרח תיכון חדש". עם מסר חזק בסיום, הוסיף המשקיע: "עם ישראל חי ואלוהים איתנו".
לשאלת אחד העוקבים, מה יהיה מאזן הכוחות החדש? כתב פרנסס: "אנחנו ננצח", והוסיף על ברית אזורית בין ישראל-סעודיה-איחוד האמירויות ובחריין, לבנון חופשית מחיזבאללה וכולו תקווה שגם איראן: "ימי התנ"ך", הוסיף.
פרנסס מרבה לערוך הסברה פרו-ישראלית בעולם, ואך נכח בכנס לאחרונה בהשתתפות נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, מרים אדלסון, אילון לוי ועוד. פרנסס אף נפגש עם טראמפ. איש העסקים היה בין הראשונים להעביר מסרים אופטימיים על השקעות הייטק בישראל בעיצומה של המלחמה, בשעה שרבים הביעו פסימיות רבה על המצב הכלכלי של ישראל ויכולת ההתאוששות שלה.
פעיל ההסברה, יוסף חדאד, נקט אף הוא קו נוקשה מול איראן ואמר כי היא "עשתה טעות גדולה". לדבריו: "עכשיו זה הזמן שלנו להביא עליהם מכות כואבות שהם יצטערו על כך. זו צריכה להיות תחילת הסוף של המשטר האיראני, זה בידיים שלנו!!!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    איזה דמות מעוררת כבוד. מלח הארץ, יהודי וישראלי גאה
    דון 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גאה, לא כמו אנשי תקשורת ומפגינים וכל מיני מנהיגים לשבר שנכשלו ומחפשים לשוב לתודעה עם הסתה נגד הימין והמדינה אם לא יקבלו את הרפיסות שלהם והשנאה שזורעים.
    סגור
  • 3.
    בתגובה
    גברת פפאיה 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוציאה את כספי מישראל!
    סגור
  • 2.
    נאמנות וערכיות
    רותי 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כוח דובי.. מלא אמונה ותקויה וזה מעוד ומרים לעומת פסימימיסטים אחרים....
    סגור
  • 1.
    אשריך בן של מלך. (ל"ת)
    עזיז 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור