בעולם

עובד לשעבר בחברת בת של ג'יי פי מורגן חשוד בגניבת נתוני מאות לקוחות

רשות הפיקוח הפיננסית האמריקאית (FINRA) קנסה עובד של חברה בת של בנק J.P. Morgan Chase ב-5,000 דולר. לפי החשד העובד גנב פרטים של מאות לקוחות והעביר אותם לחברת ייעוץ מתחרה בה החל לעבוד. העובד הודה בעובדות ללא הודאה באשמה
מערכת ice | 
הונאה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
עובד ששימש למעלה מעשור כנציג ניירות ערך ב-J.P. Morgan Securities (JPMS) באינדיאנפוליס, חברה בת של בנק ההשקעות J.P. Morgan Chase, נחקר בחשד שגנב מהחברה פרטים אישיים של מעל מאתיים לקוחות. העובד ניהל נכסים בשווי של 105 מיליון דולר עבור 260 לקוחות של חברת ההשקעות.
העובד עזב את JPMS בינואר 2023 לטובת חברת השקעות מתחרה. לטענת החברה, כחלק מההכנות למעבר, הוא כתב בכתב יד מידע אישי רגיש כולל פרטים כמו תאריכי לידה, מספרי ביטוח לאומי ומספרי חשבונות של מאות לקוחות, ללא אישור. העובד העביר את המידע הרגיש לחברה החדשה בה החל לעבוד, וזו השתמשה במידע על מנת להעביר את הלקוחות אליה.
JPMS פתחה בבדיקה פנימית לאחר שלקוחותיה דיווחו שקיבלו מהחברה המתחרה מיילים ומסמכים שכללו את פרטיהם האישיים; חודש מאוחר יותר החברה עדכנה בנושא את רשות הפיקוח הפיננסית (FINRA). העובד החזיר לחברה את המידע שלקח בחודש מאי.

העובד הגיע עם הרשות להסדר ב-30 ביולי השנה. בהתאם לתנאי ההסדר, העובד הודה בעובדות ללא הודאה באשמה והסכים לקנס של 5,000 דולר ולהשעיה של 15 ימי עסקים. העובד הסכים לצעדים נוספים, כולל מינוי מומחה חיצוני לבדיקת המכשירים והחשבונות המקוונים שלו כדי להבטיח שלא השאיר עותקים דיגיטליים של הפתקים הכתובים.
JPMS הגישה נגד העובד תביעת נזיקין בבית המשפט הפדרלי באינדיאנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה