בעולם

רכשתם מנוי לדיסני פלוס? יש כמה עובדות שחשוב שתדעו

אדם שמנהל תביעה מול דיסני בשל מוות של אשתו בפארק הדיסניוורלד בפלורידה, עומד בפני מכשול ענק, חברת דיסני מנסה להפשיט אותו מכל רכושו והסיבה? הוא פתח מנוי לפלטפורמת הסטרימינג של החברה, דיסני פלוס
מערכת ice | 
דיסני וורלד חוטף תביעת ענק (צילום unsplash, shutterstock)
פתחתם מנוי בדיסני פלוס? חשוב שתדעו שמסרתם את הסכמתכם שלא יתנהל מול דיסני משפט בכל מחלוקת שהיא שתהיה לכם עם החברה. אם במידה ותגיעו למצב שתצטרכו לתבוע את החברה תוכלו לפתור את המחלוקות בינכם אך ורק דרך בוררות. בהסכם שאישרתם היה סעיף המחייב משתמשים בפלטפורמה יהיו חייבים בבוררות בכל המחלוקות שיהיו להם עם החברה.
עורך דינו של התובע בריאן דני כתב בעיתוני בית המשפט: "וולט דיסני מבקשים למנוע מ-150 מיליון מנויי דיסני פלוס שלו אי פעם להעמיד לדין נגדה תיק מוות שלא כדין מול חבר מושבעים, גם אם לעובדות המקרה אין קשר לדיסני פלוס".
כזכור, בחודש פברואר פורסם על מוות של אישה, לאחר שאכלה באחת מהמסעדות בפארק הדיסניוורלד בפלורידה, בשל התקף אלרגיה קשה.
האדם שתובע מבקש פיצויים בסכום העולה על 50,000 דולר בהתאם לחוק המוות בעוולה של פלורידה, וכן פיצויים בגין כאב וסבל נפשי, אובדן חברות והגנה, אובדן הכנסה והוצאות רפואיות והלוויה.
הדובר של דיסני על המקרה: "אנחנו עצובים מאוד על האובדן של המשפחה ומבינים את צערם. בהתחשב בכך שמסעדה זו אינה בבעלות דיסני ואינה מופעלת על ידי דיסני, אנו בסך הכל מתגוננים מפני הניסיון של עורך הדין של התובע לכלול אותנו בתביעתם נגד המסעדה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה