בעולם

הדוגמנית המפורסמת חושפת: בני אובחן כחולה במחלה כרונית

הדוגמנית המוכרת בארץ ובעולם שיתפה באינסטגרם כי בנה היה מאושפז בגלל הרעלת מזון ואז התגלה כי הוא בכלל סובל ממחלה כרונית אחרת
מערכת ice | 
בית חולים-אילוסטרציה (צילום vecteezy)
הדוגמנית כריסטי טייגן, אשתו של הזמר ג'ון לג'נד, חשפה אתמול (רביעי) כי בנם הקטן בן ה-6 סובל מסוכרת נעורים.
לפני מספר ימים טייגן וילדיה צולמו כשהם מריעים לסימון ביילס במשחקים האולימפיים, והעוקבים הבחינו כי על ידו מוצמד מוניטור שמתאים לילדים חולי סוכרת וכך חשפה הדוגמנית כי בנה חולה.
 

בעקבות תגובות העוקבים השונות החליטה טייגן להעלות פוסט מיוחד רק על זה, ואמש פרסמה כי קיבלה תגובות אוהדות וחמות מהעוקבים על התמונה ההיא. "אתם שמתם לב למוניטור והגבתם בהרבה אהבה ועידוד", שיתפה טייגן.
"אני יודעת שדברים יכולים להיות הרבה יותר גרועים, הורים רבים מסביב לעולם עוברים דברים שקשה לי לדמיין. אני אומרת לעצמי בכל פעם שאני מקבלת התראה אדומה בטלפונים שלנו, בורכנו בהרבה עזרה", שיתפה הדוגמנית.
לאחר מכן סיפרה כי האיבחון של בנה התרחש לגמרי במקרה: "לפני מספר שבועות מיילס היה חולה בגלל הרעלת מזון, הרבה מחבריו היו חולים כיוון שכולם חזרו מאותו מחנה קיץ. אבל הרופאים ידעו שמשהו אחר לא בסדר בגלל התוצאות של בדיקות הדם שלו, וכך הבנתי שהרבה אנשים מגלים שהם חולים בסוכרת, כשהם מגיעים לבית החולים מסיבה אחרת לגמרי".
טייגן שיתפה כי הגילוי שינה את חייהם: "זה עולם חדש עבורנו, ואנחנו בהחלט לומדים איך להתמודד עם זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה