בעולם

כוכב להקת הבנים חושף פרטים מביקורו בישראל

כוכב להקת הבנים מניקלודיאון "ביג טיים ראש" סיפר איך חווה את ביקורו בישראל לאחר ה-7 באוקטובר: "אנחנו נרקוד שוב - זה אומץ מול פניה של האימה"
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
המוזיקאי ממוצא יהודי ג'יימס מאסלו, שהתפרסם כחבר בלהקת הבנים האמריקאית "ביג טיים ראש", חשף בסרטון חדש פרטים מביקורו בישראל.
מאסלו שידוע כתומך ישראל, ואף ביקר בישראל במסגרת "תגלית", הגיע לארץ לאחר ה-7 באוקטובר וסייר בקיבוצי העוטף שנפגעו במתקפה של חמאס וגם פגש ניצול מפסטיבל המוזיקה נובה.
אני רוצה לדבר על החוויה הנוראית ביותר שאני יכולה לדמיין", אמר מאסלו בהתייחסו לטבח בפסטיבל בנובה.
"כמוזיקאי כשאני חושב על פסטיבל הנובה, כמה אלפי אנשים רוקדים וחוגגים את חייהם, ובערך ב-6 בבוקר מאות מחבלים מגיעים מעזה ויורים במבלים במסיבה. היו שם מוסלמים, נוצרים, אנשים שהם אזרחי מדינות אחרות, זה לא רק ישראלים", הדגיש מאסלו.
"הסתובבתי באזור הפסטיבל עם ניצול מהטבח, והוא לא חזר לשם עד אותו היום שבו נפגשנו. אבל למרות כל מה שקרה השורדים, חבריהם ומשפחותיהם והעולם שיש להם מספיק סימפטיה לראות מה קורה, יש להם מספיק כוח ואומץ לעמוד מול הרוע ולומר 'אנחנו נרקוד שוב'".
 
@jamesmaslow We Will Dance Again. It means bravery in the face of horror. Unity in the midsts of divisiveness. Life over death. Love over hate. 💙 #TeamMaslow #peace #unity ♬ original sound - JAMES MASLOW

עוד הוסיף מאסלו ואמר: "אנחנו חייבים לקחת את חצי הכוס המלאה מזה ו'אנחנו נרקוד שוב' זה אחד מאותם דברים שיש לנו, שנוכל להראות לכל אותם אנשים שלא רוצים שנעשה זאת, שאין להם באמת כוח מולנו, זה משהו שאני עומד מאחוריו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה