בעולם

השכר של השחקנים אפרון וקידמן נחשף: מי קיבל יותר?

שכרם של כוכבי סרט הטלוויזיה שמתפוצץ בימים אלו בנטפליקס, זאק אפרון וניקול קידמן, נחשף. כמה קיבלו הכוכבים על עבודתם וכמה כסף קיבלה הכוכבת הראשית? 
מערכת ice | 
מתוך הסרט פרשה משפחתית (צילום צילום מסך נטפליקס)
הסרט "פרשה משפחתית" שזמין לצפייה בשבועות האחרונים בנטפליקס, נמצא בראשי העדפות הצפייה של  הצופים בישראל. כמה קיבלו הכוכבים על ההשתפות בקומדיה הרומנטית של הקיץ?
על פי דיווח במגזין הקולנוע "ספוילר" שני השחקנים שמככבים בו קיבלו סכומים יפים מאוד. זאק אפרון הרוויח 5 מיליון דולר על ההשתתפות בסרט, אך זוכת האוסקר שלצידו ניקול קידמן קיבלה 10 מיליון דולר, 5 מיליון יותר ממנו.
והכוכבת הראשית של הסרט ג'ואי קינג, קיבלה 650,000 דולר בלבד. גקינג, כוכבת אמריקאית יהודייה מצליחה למצב את עצמה כאחת ההבטחות הגדולות של הוליווד ולאחר שכבר עשתה כמה תפקידים היא לחלוטין יכולה לסמן לעצמה את נקודת הזינוק מכאן.
שוויה הכללי של קינג בהוליווד מוערך כעת בכ-4 מיליון דולר בלבד. סכום לא גבוה במיוחד, אבל בתקשורת האמריקאית ובתעשייה מנבאים לה גדולות, וככל הנראה הסכום הזה יגדל.
בסרט שיועד לצפייה במסך הקטן שלנו בנטפליקס, מככבת קינג לצד זאק אפרון וניקול קידמן. קינג היא זארה, בחורה צעירה שעובדת עבור אפרון (כריס קול), כוכב קולנוע אגוצנטרי. כל זה קורה בזמן שאמא שלה, אותה מגלמת קידמן, מנהלת רומן עם אותו השחקן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה