בעולם

חולמים על רילוקיישן? אלו המדינות היקרות (והזולות) ביותר בארה"ב

אם בוער בכם הדחף להגר לארה"ב - הכתבה הזו היא במיוחד עבורכם. מחקר חדש מצא כי המדינה היקרה ביותר היא מסצו'וסטס, בה משפחה עם שני ילדים תזדקק להכנסה של 301 אלף דולר לפחות בשנה. אחר כך נמצאת הוואי עם 294 אלף דולר, ומי המדינה הזולה ביותר?
מערכת ice | 
רילוקיישן (צילום pixabay, pexels)
אם אי פעם חלמתם להגר ל"ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות", הכתבה הזו היא במיוחד עבורכם. מחקר חדש שנערך על ידי smartasset מצא את המחירים שתשלמו עבור מחייה בין מדינות וערים שונות בארה"ב, וגילה כי גם ערים שנחשבו לזולות הושפעו מהאינפלציה שפקדה את העולם בשנים האחרונות. המחקר בדק את יוקר המחייה בשיטת 50/30/20: 50% מההכנסות מוקדשות לצרכי מחייה בסיסיים (כדוגמת דיור, חשבונות, מזון), 30%  מההוצאות יוקדשו לצרכנים לא מחייבים כמו תחביבים, ו-20% לחיסכון או חובות.
אז מהי המדינה הכי יקרה בארה"ב? זה אולי יפתיע אתכם, אבל זו מסצו'וסטס. מבוגר צריך להרוויח לא פחות מ-116,022 דולר בשנה על מנת לכסות את ההוצאות שלו, אך כאשר מדובר במשפחה ממוצעת (הורים ושני ילדים), המשפחה תזדקק להכנסה של 301,184 דולר לפחות. במקום השני, המדינה האחרונה שהצטרפה לארצות הברית – הוואי. עבור מחייה נוחה במדינת האיים, מבוגר יחיד יצטרך כ-113 אלף דולר לשנה, ומשפחה תידרש לסכום של 294 אלף דולר.
במקום השלישי, קונטיקט – בה מבוגר יצטרך להרוויח כ-100 אלף דולר לשנה, ומשפחה תידרש ל-279 אלף דולר. אחר כך, מגיעה מדינת ניו יורק עם הפתעה קטנה: בעוד שמבוגר ייאלץ ל-111 אלף דולר בשנה עבור צרכיו הבסיסיים, משפחה תידרש ל-278 אלף דולר "בלבד", מה שלמעשה מציב אותה במקום הרביעי. ומה בדבר הערים הגדולות? מהמחקר עלה כי סן פרנסיסקו שבקליפורניה היא היקרה ביותר, ובה תצטרכו הכנסה של לא פחות מ-339 אלף דולר, כאשר סן חוזה שנמצאת גם היא בקליפורניה מתברגת במקום השני עם 334 אלף דולר.
ומה בדבר למדינה הזולה ביותר? מיסיסיפי נמצאת במקום האחרון, כאשר תידרשו בסך הכל ל-82,742 אלף דולר לשנה, בעוד משפחה עם שני ילדים תידרש ל-177,798 אלף דולר. כמו כן, רוב הערים הזולות ביותר נמצאות בטקסס, בהן תידרשו להכנסה שנעה באזור ה-176 אלף דולר לשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה