בעולם

המשטרה חושפת: אלו נסיבות מותה של המיליארדרית המפורסמת

משטרת טקסס חשפה פרטים חדשים על חקירת נסיבות מותה של המיליארדרית אנג'לה צ'או, גיסתו של מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט מיץ' מקונל ומנהלת חברת ספנות מצליחה. לפי הממצאים עולה שצ'או נהרגה בטביעה באגם לאחר שנהגה ברכבה בשכרות
מערכת ice | 
דגל ארה"ב (צילום Frank Brueck)
משטרת טקסס חושפת פרטים נוספים מתוצאות החקירה של אחד ממקרי המוות המוזרים ביותר שהיו בארה"ב בתקופה האחרונה. האירוע הינו החקירה אודות נסיבות מותה של המיליארדרית אנג'לה צ'או, אשר טבעה עם רכבה באגם בטקסס בחודש שעבר. ביום רביעי האחרון, לאחר שהכיוון הפלילי נשלל ובהתבסס על הממצאים, צוות החקירה, קבע שצ'או, טבעה באגם בטקסס לאחר שנהגה ברכבה בשכרות. 
אולי היא לא מוכרת בישראל, אבל המיליארדרית אנג'לה צ'או, הייתה כבת 50 במותה, וניהלה את עסקי הספנות המצליחים של משפחתה ועל פי מגזין פורבס, הונה נעמד ב-14.2 מיליארד דולר. כמו כן, היא גם היא גיסתו של מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט מיץ' מקונל, ואחותה היא אליין צ'או, שכיהנה כשרת התחבורה בממשל הנשיא לשעבר טראמפ.
חקירת המשטרה חשפה כי ב-10 בפברואר הזמינה צ'או קבוצה של חברות שלמדו איתה באוניברסיטת הרווארד לבילוי בחווה שלה בחווה שבבעלותה בטקסס, ולילה לפני כן הן בילו בהופעה של הזמר פיטבול בעיר אוסטין.
לאחר שצ'או וחברותיה אכלו ארוחת ערב בחווה שלה, הן התפזרו כל אחת לביתה. צ'או נהגה לביתה כשהיא תחת השפעה של כמות גדולה של אלכוהול. לפי הממצאים, במהלך הנסיעה, צ'או ניסתה לחזור על עקבותיה ולהסתובב לאחור תוך נסיעה קדימה ואחורה כדי להביא למצב שבו הרכב משנה כיוון ב-180 מעלות (Three-Point Turn).
במהלך הניסיונות להסתובב, רכבה של צ'או הדרדר ונפל אל אגם שהיה בסמוך והחל לשקוע לאט. היא עצמה עוד הספיקה להתקשר לחבר ולזעוק לעזרה, והסבירה שהיא טובעת למוות באגם. השיחה הזאת נמשכה 8 דקות, וגרמה לחבר להזעיק עזרה, אך לא היה בכך כדי להציל אותה.
 
כוחות החילוץ והמשטרה הצליחו לשבור את חלון הרכב מתחת למים ולחלץ אותה רק אחרי דקות ארוכות – וכבר כשהיא הועלתה על הקרקע נקבע מותה. המשטרה קבעה כי הייתה בדמה כמות אלכוהול הגבוהה פי 3 מהכמות המותרת בחוק לנהיגה.
מותה של צ'או השפיע גם גיסה, הסנאטור מיץ' מקונל שהוא לא יתמודד שוב על תפקיד מנהיג הרפובליקנים בסנאט. בנאום הפרישה שלו הוא ציין את הנסיבות שהובילו אותו להחלטה בניהן, הוא גם הזכיר גם את מותה של צ'או והסביר כי גם לו הייתה השפעה על החלטתו. "כאשר אתה מאבד אדם אהוב, במיוחד בגיל צעיר, יש התבוננות פנימית מסוימת שמלווה את תהליך האבל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה