בעולם

טיטאניק חוזרת ובגדול: זה פרויקט הענק שמקדם המיליארדר

רבים מאיתנו ראינו את הסרט "טיטאניק" אשר גולל את סיפורה של ספינת התענוגות שטבעה בים לאחר שפגעה בקרחון, מה שהוביל למותם של יותר מ-1,500 אנשים. המיליארדר האוסטרלי קלייב פאלמר מתכנן להשיק את ה"טיטאניק 2", לאחר שביטל את ההכרזה כמה פעמים בעבר
מערכת ice | 
כרזת הטיטאניק (צילום יחצ)
הסרט "טיטאניק" אשר יצא בשנת 1997 ברחבי העולם (וב-1998 בישראל) היה אחד המצליחים ביותר בכל הזמנים, עם הכנסות של יותר מ-2 מיליארד דולר. כעת נראה כי מיליארד מאוסטרליה מעוניין להחזיר לחיים את הספינה שטבעה ולקחה את חייהם של יותר מ-1,500 אנשים.
המיליארדר קלייב פאלמר השיק לראשונה את התוכנית "הטיטאניק 2" ב-2012, ושוב ב-2018. נראה כי למרות שהתוכניות שלו לא הצליחו להניב פרי, לאחרונה הוא השיק את הפרויקט מחדש במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בסידני. "הרבה יותר כיף לעשות את הטיטאניק מאשר לשבת בבית ולספור את הכסף שלי", אמר פאלמר לתקשורת המקומית.
"אני שמח מאוד להכריז כי לאחר עיכובים בלתי צפויים, חברתי מחדש יחד עם שותפים כדי להגיש את החלום של הטיטאניק 2", הוסיף. הציפייה של המיליארדר היא שהמתמודדים למכרז ההקמה יהיו מאירופה, משום שלטענתו הסטנדרטיים הסיניים אינם עומדים במשימה.
בהשקה המחודשת, הוקרן סרטון באורך שמונה דקות אשר מראה את פריסת הספינה ואיך יראו כל החדרים, בתוספת שחקנים אשר לבושים בתלבושות תואמות לתקופה של הטיטאניק המקורית.  הספינה תהיה באורך 269 מטר, ורוחבה יהיה כ-32.2 מטר. הקיבולת תהיה 2,345 נוסעים אשר יתפרסו על פני תשעה סיפונים עם 835 תאים, כאשר כמעט מחצית מהם ישמרו לנוסעי המחלקה הראשונה.
הסרט "טיטאניק" הציג את סיפורה של ספינת התענוגות אשר טבעה במהלך הפלגת הבכורה שלה ב-1912 בעקבות פגיעת קרחון. באסון נספו כ-1,517 אנשים (ביניהם מפורסמים רבים), ורק כ-712 ניצלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה