בעולם

אופרה ווינפרי פרשה מהדירקטוריון - מניית החברה התרסקה בכמעט 30%

אשת העסקים הודיעה כי היא לא תתמודד לדירקטוריון חברת "שומרי משקל", אשר היא מחזיקה בה כ-1.4%, מה שגרם לנפילת המניה ב-27%. המהלך מתרחש לאחר שחשפה בעבר כי היא משתמשת בתרופות להרזיה ושמירה על המשקל
מערכת ice | 
אופרה וינפרי (צילום יוטיוב/ Apple TV)
אופרה ווינפרי, אחת מנשות העסקים המצליחות ביותר בעולם, הודיעה כי היא עוזבת את דירקטוריון חברת שומרי משקל (WW), לאחר שהודתה כי היא משתמשת בתרופות הרזיה. בעקבות ההחלטה הדרמטית מניית החברה צנחה ב-27%.
החברה מסרה כי ווינפרי החליטה לא להתמודד על בחירה מחדש לדירקטוריון, ובכוונתה לתרום את ההחזקה שלה בחברה. עם זאת, היא צפויה להמשיך "לייעץ ולשתף פעולה" עם שומרי משקל והמנכ"לית המכהנת, סימה סיסטאני, וזאת בשביל לעזור להדגיש את הסכנות של השמנת יתר בקרב הציבור.
ווינפרי החליטה כי תתרום את המניות שבהחזקתה למוזיאון הלאומי להיסטוריה ותרבות אפרו-אמריקנית. מהחברה טענו כי המהלך נועד "להדגיש את התרומה של אפרו-אמריקאים וכדי למנוע טענות לניגוד אינטרסים". בעבר ווינפרי החזיקה כ-10% מהחברה, אך כיום הנתון עומד על 1.4% שהם בסביבות 1.1 מיליון מניות.
עזיבתה מגיעה לאחר שחשפה בעבר כי היא משתמשת בתרופות הרזייה בשביל לרדת במשקל ולשמור עליו. "אני מרגישה שאני זקוקה לתרופה, ככלי לשלוט במשקל ולא לעלות ולרדת כל הזמן. העובדה שיש עוד בתקופת חיי תרופה מאושרת לניהול המשקל מעניקה לי הקלה. זה מרגיש כמו גאולה, לא משהו שצריך להסתתר מאחוריו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה