בעולם

עצוב: הזמר האהוב מת בגיל 81

דייויד ליברט הלך לעולמו ופורסם בדף הפייסבוק הרשמי שלו: "לוחם הרוק-נ-רול הלך לעולמו בשלווה בשנתו מוקף באנשים שאהבו אותו". כמובן שהמעריצים הגיבו בכאב לידיעה על מותו של האמן הידוע
מערכת ice | 
זמר השנה 2022 (צילום unsplash, pngwing)
בשורה רעה מאוד לעולם המוזיקה. הלך לעולמו דייויד ליברט, מי שהקים שהקים את The Happenings בשנות ה-60, כשהוא בן 81 בסך הכל, כך על פי עיתונאי המוזיקה המוכר בני דודקביץ'
ליברט הקים את הלהקה הזכורה, The Happenings, בעיר ניו ג'רזי עם חברים מביה"ס התיכון בתחילת עידן הוודסטוק, לפני כ-60 שנות, רגע לפני פרוץ "הביטלמניה" שעוררה להקת ביטלס שכבשה את עולם המוזיקה.

דבר מותו של ליברט פורסם בדף הפייסבוק הרשמי שלו, שם נכתב בכאב: "לוחם הרוק-נ-רול הלך לעולמו בשלווה בשנתו מוקף באנשים שאהבו אותו". כמובן שהמעריצים הגיבו בכאב לידיעה על מותו של האמן הידוע.
להקת The Happenings נודעה בהרמוניה קולית נפלאה ובשתי גירסאות כיסוי ללהיטים "See You in September" מ-1966 ו-"I Got Rhythm" מ-1967. שני הסינגלים זכו בתקליטוני זהב. על פי דודקביץ', במרוצת השנים עזב את הלהקה, הקים סוכנות לניהול אמנים ועבד עם שמות כמו אליס קופר, ג'ורג' קלינטון ופרלמנט/Funkadelic ו-The Runaways.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה