רכילות עסקית

טיילור סוויפט מגיעה לדיסני פלוס: הסרט שגרף 260 מיליון דולר בדרך

הסרט שובר השיאים על סיבוב ההופעות של הזמרת המצליחה ביותר בארצות הברית יגיע גם לדיסני פלוס. הסרט כבר הספיק לגרוף 260 מיליון דולר מאז יצא ונראה שיש לו עוד לאן לשאוף
מערכת ice |  1
טיילור סוויפט ודיסני (צילום shutterstock)
הזמרת המצליחה ביותר כיום בארצות הברית, טיילור סוויפט, נחשבת לאייקון במדינה וקהל מעריציה האדוק מחשיב אותה כטובה בכל הזמנים. הכרטיסים להופעותיה אוזלים במהירות אדירה וכל פרסום אודותיה מקפיץ מיליונים ברשתות החברתיות.
סיבוב ההופעות השישי שלה, וזה שנחשב לגדול והמרוויח בעולם, שהתפרש על פני 151 הופעות בלא פחות מ-5 יבשות, הוא הראשון שגרף יותר ממיליארד דולר בהכנסות והימם את עולם התרבות העולמי.
הסרט שיצא אודות סיבוב ההופעות האדיר הזה, "Taylor Swift: The Eras Tour", כעת מגיע גם לדיסני פלוס, כאשר מדובר בבשורה אדירה למעריציה המחזיקים במנוי לשירות של ענקית הסטרימינג המתחרה בנטפליקס.
 
בנוסף לתיעודים מהופעותיה ומאחורי הקלעים במהלך סיבוב ההופעות שלה, בסרט שיוקרן בדיסני פלוס יהיו ארבעה קטעי מוזיקה חדשים של הזמרת, שהפיקה את הסרט שלה בעצמה וכידוע, כותבת את מרבית השירים שלה לבדה.

הסרט הספיק לגרוף עד כה ברחבי העולם סכום מטורף של 260 מיליון דולר ועל פי הערכות עוד יגיע לסכום גבוה בהרבה. סכומי הכסף סביב יצירותיה של סוויפט הפכו לדמיוניים והיא ללא ספק הציבה רף שיהיה קשה מאד לעבור, לפחות בתקופה הקרובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיילור סוויפט
    גילי taxi 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אפשר ללקלק לזמרת יוצרת כותבת מפיקה בסוף זה יתפוצץ לאמריקאים בפרצוף הרי בכלל מקנדה שרוב האמריקאים לא סובלים את המדינה הזאת מקנאה !!! ועכשיו היא מביישת אותם בבית שלהם בתחום המוזיקה חחחחח יום יבוא ואז יתחילו הקללות וחיפוש אחרי ליכלוך ו לטיילור סוויפט לא תהיה ברירה והוא תעזוב את ארצות הברית !!!
    סגור