רכילות עסקית

יצאו מהלחימה וסגרו מעגל: זה מה שעשו המילואימניקים מהתותחנים

לוחמי המילואים של יחידת התותחנים שזכו להפוגה מהלחימה, הגיעו להודות למנכ״ל אלקטרה מיזוג אוויר משה ארדר על הסיוע והליווי הצמוד במהלך החודשים האחרונים
מערכת ice | 
משה ארדר עם המילואימניקים (צילום יחצ)
הלחימה נמשכת למעלה משלושה חודשים ומובילה לימים ארוכים בשטח של הלוחמים. חברת אלקטרה מיזוג אוויר ובראשה משה ארדר מנכ״ל החברה, אימצה את יחידת 8194 של חטיבת התותחנים, והחל מהשבועות הראשונים סייעה בציוד רב וריכוז מערך תרומות מיוחד עבורם.
היום, עם צאתם מהרצועה, הגיעו המילואימניקים למשרדי אלקטרה במטרה להודות למנכ"ל ושותפיו על הסיוע לאורך הדרך. כחלק מהירתמות החברה, נתרמו מאות אלפי שקלים לסיוע ורכישת ציוד צבאי וציוד אישי הכרחי, כמו בגדי הלבשה תחתונה, כפפות, נעליים טקטיות מזגנים ניידים ועוד, שהגיעו עד לשטחי הכינוס.

משה ארדר, מנכ״ל אלקטרה מיזוג אויר: ״החודשים האחרונים היו מאתגרים עבור כולנו ובטח עבור הלוחמים ששמרו עלינו. שמח שהייתה לי ולשותפיי הזכות לסייע ככל שניתן, ונמשיך לעשות כך״.
בפרויקט נוסף שהיתה החברה שותפה לו, הוקם מתחם לימודי הכולל בית ספר וגנים עבור המשפחות המפונות מהצפון והדרום. אלקטרה מיזוג אוויר תרמה את מערכות המיזוג במתחם. בנוסף, הגיעו עובדי החברה יחד עם הפרזנטורים המוכרים "שלישיית מה קשור" לחניכת המקום, ופעילויות הפוגה לילדים ולצוות החינוכי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה