רכילות עסקית

חופה, טבעות ושבירת כוס: סם אלטמן נישא לבן זוגו בחתונה יהודית

מנכ"ל חברת OpenAI ואחד היהודים המצליחים בעולם, נישא לבן זוגו בחתונה יהודית, כאשר השניים עמדו מתחת לחופה, החליפו טבעות, לגמו מכוס היין ושברו יחדיו את הכוס בטקס חתונה מצומצם מאוד עם חברים ומשפחה קרובים
מערכת ice | 
סם אלטמן מתחתן (צילום טוויטר @heyBarsee)
סם אלטמן, מנכ"ל חברת OpenAI ואחד מהיהודים המצליחים ביותר כיום בעולם, התחתן בסוף השבוע האחרון עם בן זוגו  מהנדס התוכנה האוסטרלי אוליבר מולהרי, בחתונה יהודית, כאשר השניים עמדו מתחת לחופה, החליפו טבעות, לגמו מכוס היין ושברו יחדיו את הכוס בטקס חתונה מצומצם מאוד עם חברים ומשפחה קרובים.
אלטמן עצמו לא חשף שהוא מתחתן, אך ברשתות החברתיות רצו פוסטים רבים עם תמונות של השניים מתחת לחופה. הזוג הצעיר גר יחדיו בסן פרנסיסקו, וכעת כאמור הם נישאו באופן רשמי אחרי מספר שנים של זוגיות.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי החברה שהקים סם אלטמן, OpenAI, ממשיכה להיות השחקן החזק ביותר בשוק הבינה המלאכותית וממשיכה לשבור שיאים חסרי תקדים, זאת לאחר שבאתר TheInformation דיווח כי החברה חצתה את רף ה-1.6 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות חוזרות, מה שמצביע על צמיחה מטורפת של 20% תוך חודשיים בלבד, זאת לאחר שבחודש אוקטובר קצב ההכנסה השנתי עמד על 1.3 מיליארד דולר.
 
למעשה, בחברה צופים שהקצב ישלש את עצמו יגיע עד סוף 2024 ל-5 מיליארד דולר הכנסות שנתיות. ההצלחה המסחררת של החברה מגיעה בזכות המוצר הראשון והחשוב ביותר של החברה, ChatGPT, שמתבסס על מודלי GPT-3.5 בגרסה החינמית ו-GPT-4 בגרסה בתשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה