רכילות עסקית

בשווי 3 מיליון דולר: חברת הטכנולוגיה מוכרת מערכות סייבר חדשניות

חברת הטכנולוגיה 'באטמ' מקבלת הזמנת סייבר חדשה בשווי 3 מליון דולרים, סך הזמנות הסייבר שהתקבלו השנה מסתכם ביותר מ-32 מיליון דולר

מערכת ice | 
מוטי נגר באטמ (צילום אביתר נגר)
באטמ (LSE: BVC; TASE: BVC) היא חברת טכנולוגיה המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה. בנוסף, מתמחה החברה בטכנולוגיות סייבר ובפיתוח יכולות פנימיות ואינטגרציה של מערכות משולבות, בדיקות תוכנה, וניהול פרויקטים כולל אפיון וארכיטקטורה של פתרונות וכתיבת מכרזים טכנולוגיים.
כעת, מטעם החברה נמסר כי קיבלה מערכת סייבר חדשה בשווי 3 מיליון דולר. הקבוצה מצפה להשלים את מרבית האספקה של הזמנה זו, שתחל באופן מיידי, בתוך שישה חודשים.
ההזמנה הינה לאספקת פתרון הסייבר המתקדם של הקבוצה, אשר מבוסס על חומרה ותוכנה, ללקוח הממשלתי הבטחוני הוותיק של הקבוצה. הזמנת סייבר משמעותית זו מגיעה לאחר שהתקבלה הזמנה של 3.4 מיליון דולר בספטמבר 2023 והזמנה נוספת של 26 מיליון דולר מוקדם יותר השנה. 
מוטי נגר, מנכ"ל באטמ: "אנו שמחים על קבלת הזמנה משמעותית נוספת זו לפתרון אבטחת הסייבר שלנו, שמביא את סך הזמנות הסייבר שהתקבלו השנה ליותר מ-32 מיליון דולר. בעוד שאנו מגבירים את אספקת ההזמנות הקיימות ואף ממשיכים לקבל הזמנות חדשות לפתרון הסייבר שלנו, שהוא הטוב ביותר מסוגו, אנו  בטוחים בעתיד של עסקי הסייבר ומקווים לדווח על התקדמויות נוספות בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה