רכילות עסקית

"יחד ננצח": חברת הביטוח נרתמת למען חיילי צה"ל

ליברה ערכה רכישה מרוכזת של מוצרים, החל ממוצרי טואלטיקה ועד למזון ושתייה. עובדיה נרתמו ולאחר יום אריזות במשרדי החברה, שונעו המוצרים ליחידות שונות, ביניהן יחידות בהן משרתים עובדי חברה שגויסו למילואים ובני משפחה של עובדים
מערכת ice | 
ליברה למען החיילים במלחמת חרבות ברזל (צילום יח"צ)
חברת ליברה גאה בחיילי צה"ל, מחזקת ועוטפת אותם. השבוע ערכה ליברה רכישה מרוכזת של מוצרים, החל ממוצרי טואלטיקה ועד למוצרי מזון ושתיה, עובדי החברה נרתמו ולאחר יום אריזות במשרדי החברה, שונעו החבילות ליחידות שונות, ביניהן יחידות בהן משרתים עובדי חברה שגויסו למילואים ובני משפחה של עובדי ליברה.
מליברה נמסר בעקבות הפרויקט המרגש: "יש לנו צבא חזק וחיילים נהדרים שמגנים עלינו. בימים קשים אלה, חשוב לנו לעטוף, לחזק אותם ולעודד, וזו דרכנו להביע את הערכתנו כלפיהם ולסייע למאמץ הלאומי. אנחנו בטוחים, במיוחד בתקופה הזו, בחוסנן הלאומי של מדינת ישראל והחברה הישראלית. יחד ננצח".

ליברה למען חיילי צה"ל (צילום: יח"צ)

לאחרונה, חמישה יזמים צעירים ועצמאיים מאזור המרכז חברו יחד והתגייסו למען חיילי הדרום הצפון, ומפוני עוטף עזה בשיתוף עם עמותת הקרן לפיתוח חדרה. היזמים הבינו שיש צורך באוכל חם ודגש על כשר לגדודים ששומרים על כל עם ישראל ברחבי הארץ וגייסו לפעולתם את אולם אירועים "ALMA" באבן יהודה.

בנוסף, גויס צוות של שפים מתנדבים בניהולו של שף טום הררי. יחד הקימו מערך מתנדבים, עם כ-220 מתנדבים שמגיעים בכל יום לשעות של עבודה, מערך תרומות שעושה כל שביכולתם לקבל תרומות מאנשים פרטיים, יהודים מרחבי העולם וחברות מסחריות גדולות שיכולות לתרום כסף ו/או מצרכים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה