רכילות עסקית

"צו 8 חברתי": בצל המלחמה - וואטסאפ חירום ופעילויות לילדים

ההסתדרות הלאומית מסייעת לחיילי צה"ל ולציבור בפעילויות הפגה, איסוף מזון ועוד. מועדון "שווה" מציע תכנים המיועדים לכל המשפחה. "ניידת הפינוקים" של הארגון מסיירת בכל רחבי הארץ ומפתיעה את חיילי הסדיר והמילואים, לצד ביקורי ניחום אבלים: "הקמנו את הצבא החברתי הגדול ביותר"
מערכת ice | 
מוקד חירום (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר, עטיה מוחמד)
ההסתדרות הלאומית מסייעת לחיילי צה"ל ולציבור בפעילויות הפגה, איסוף מזון, הקמת מוקד סיוע נפשי ורגשי לצד מוקד מקצועי לזכויותיהם של העובדים ונציגות לביקורים בבתי אבלים. בתוך המציאות הכאוטית נולדו עשרות יוזמות מרגשות, אחת הבולטות שבהן היא "צו 8 חברתי" שמאחוריה עומדים עובדי ההסתדרות הלאומית, ועדי עובדים, עובדים והנהלות החברות במשק.
הצוותים נרתמים לאסוף מזון, ממתקים וציוד טקטי ואישי, כדי לשלוח אותם אל החיילים והאזרחים הפצועים בבתי החולים כדי לשמח אותם. פרט לכך, מועדון "שווה" בחסות ההסתדרות מציע תכנים המיועדים לכל המשפחה, כמו, פעילויות לילדים- פינת הפעלה, ציור, ריקוד, לצד, פינה המוקדשת לאמן ישראלי: שידור תוכן - סרט או הצגה. עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל ההסתדרות הלאומית הקימה מוקד סיוע רגשי ונפשי לחברי ההסתדרות.
לצד זאת, יוזמת "צו 8 חברתי" מפעילה מוקד וואטספ חירום,  אליו יוכל כל עובד במדינה להפנות אל הנהלת ההסתדרות, שאלות בנושא יחסי עבודה בצל המלחמה. כמו כן, "ניידת הפינוקים" של ההסתדרות הלאומית מסיירת בכל רחבי הארץ ומפתיעה את חיילי הסדיר והמילואים, זאת לצד סיירת שתגיע אל ביקורי ניחום אבלים ברחבי הארץ על מנת לחבק את המשפחות השכולות.
איתמר שרוני, מנכ"ל הנהלה בהסתדרות הלאומית: "הקמנו את הצבא החברתי הגדול בארץ, אנו מבינים את גודל השעה וזוהי זכות עבורנו לפגוש את הניצולים היקרים, כוחות הביטחון הגיבורים והעורף הישראלי - לחזק, לתמוך ולבנות יחד חברה ישראל חזקה ומנצחת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה