רכילות עסקית

דובי פרנסס נחשף באופן נדיר: ממי הוא מבקש סליחה?

כוכב הכרישים מתכונן ליום כיפור: "היום הזה, בשנה המאוד טעונה הזו שהרעידה את אמות הסיפים מביא איתו הזדמנות לכולנו, על אף דעותינו השונות, לבקש מחילה זה מזו על מה שנאמר (או נכתב בטוויטר) בלהט הרגע וגם מביא עימו הזדמנות אדירה לטובת כל היושבים בציון ומחוצה לה לנקות את עוונותינו"
מערכת ice | 
דובי פרנסס (צילום יחצ)
דובי פרנסס, כוכב 'הכרישים' של קשת 12, איש עסקים מצליח בזכות עצמו, עושה חשבון נפש לקראת יום כיפור ותחת המילים "אמן על הילדים", הביע את תחושותיו לקראת היום הכי קדוש לעם היהודי.
פרנסס כתב: "בעוד שלושה ימים יחול יום כיפור. יהודים בכל העולם ובישראל יתכנסו איש ואישה בביתם לתשובה ולסליחה. עם השנים הרבות בחו״ל וככל שגדלה המשפחה שלי, חגי ישראל ובטח היום הקדוש שלפתחנו הפכו להיום חשובים לי ולרוני אישתי יותר ויותר".

עוד המשיך: "ההפרדה הזו שבין קודש וחול מקבלת מימד חדש עבורי השנה במיוחד לא כאיש דתי, מסורתי או חילוני - אלא כישראלי ציוני שכמו רבים מכם נקעה נפשו מהשנאה, חוסר הפרגון, ההלעזות הבלתי פוסקות, הוויכוחים בתוך עמנו ומתוך עמנו, לצערי, גם החוצה".
כמו כן כתב: "היום הזה, בשנה המאוד טעונה הזו שהרעידה את אמות הסיפים לגבי הרבה הגדרות שלקחנו כולנו כישראלים כמובנות מאליהן, מביא איתו הזדמנות לכולנו, על אף דעותינו השונות, לבקש מחילה זה מזו על מה שנאמר (או נכתב בטוויטר) בלהט הרגע וגם מביא עימו הזדמנות אדירה לטובת כל היושבים בציון ומחוצה לה לנקות את עוונותינו איש כלפי רעהו".
פרנסס הסביר: "במקביל אולי גם אתם חשים שהאנרגיה סביבנו מתחילה להשתנות למקום שקט יותר של כבוד הדדי, של הבנת גבולות הגזרה של כל חלקי העם, של הכלה וגם של עשייה משותפת לטובת עתיד משותף עם מכנה משותף ברור לכולנו - לכולנו יש ילדים ולילדים של כולנו מגיע בדיוק את העתיד המזהיר שאנחנו יכולים / צריכים וחובתנו המוסרית ליצר עבורם".
עוד נכתב בפוסט שלו: "שלא במפתיע, (כי הסימולציה בה אנו חיים עובדת לפי האנרגיות של כלל משתתפיה), המון דיווחים שמגיעים מחו״ל ומהארץ בשבועות האחרונים נותנים תחושה של אנרגיה אחרת, מאפשרת. יש ״אור בקצה המנהרה״ אחרי שבועות של חושך הסכמי השלום האדירים שלפתחנו והבשורה הכלכלית שיביאו עימם לישראל, מהפכת הAI שבפתח, מיצובה של ישראל כמעצמת הייטק בלתי מעורערת, ההשקעות והאקזיטים שאט אט שבים לישראל, ההזדמנויות ה מ ט ו ר פ ו ת שעומדות לפנינו בהישג יד ממש הכל שלנו".
לסיום ביקש: "אם רק נסלח זה לזה, נבקש טובתו איש של רעהו ונעבוד יחד. אני אישית ומקצועית מתרגש בטירוף לקראת הבא לפתחנו ומבטיח לעשות הכל כדי לא לאכזב את הילדים שלי. שנה טובה וגמר חתימה טובה לכולם ואמן על הילדים. בידנו הדבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה